Humlepakkene manglet i esken.

Agaen10

Norbrygg-medlem
Til min store fortvilelse så har leverandør glømt å pakke med humlepakkene i dei to settene eg bestilte.
Heldigvis såg eg det før malten blei tømt oppi bryggemaskinen....... Godt eg planlegge litt :-D
Skulle bruke dei to siste dagene av påskeferien til å brygge Nøgne Ø Rygene pilsner og Devil project sixsixsix.
Så då får eg finne på noko anna.......
 
Sist redigert:
Tror du at butikken fikser det ved at du sutrer litt på forumet? Foreslår at du sletter tråden og tar dette med leverandøren..
 
Sist redigert:
Tror du at brygg selv fikser det ved at du sutrer litt på forumet? Foreslår at du sletter tråden og tar dette med leverandøren..
Var ikkje meint som sutring. Har sendt mail til dei. Rekner med dei ordner opp. Var vel berre eit lite utbrudd av fortvilelse..... Har fjernet navnet på leverandør i innlegget. Var kje meining og henge dei ut. Feil kan alle gjøre.
 
Til min store fortvilelse så har Bryggselv glømt å pakke med humlepakkene i dei to settene eg bestilte.
Heldigvis såg eg det før malten blei tømt oppi bryggemaskinen....... Godt eg planlegge litt :-D
Skulle bruke dei to siste dagene av påskeferien til å brygge Nøgne Ø Rygene pilsner og Devil project sixsixsix.
Så då får eg finne på noko anna.......
Om du vil ta turen til Haugesund har jeg mer enn nok humle tilgjengelig.
 
Må da være rom for å nevne hvilken leverandør som glemmer å legge humle i eskene. Nettbutikkene får utrolig mye gratis reklame på dette forumet og da er det viktig at det også gis plass til feil og kritikk.
 
Må da være rom for å nevne hvilken leverandør som glemmer å legge humle i eskene. Nettbutikkene får utrolig mye gratis reklame på dette forumet og da er det viktig at det også gis plass til feil og kritikk.
Fair and square det, så lenge som at alle som får komplett bestilling hurtig levert også gir skryt. Jeg tror det går unna i et helsikes tempo når disse setta pakkes, og det er folk som står og gjør jobben. Folk gjør feil. La leverandøren få en sjanse før de blir hengt ut på et forum med hundrevis av lesere/bryggere hver dag. Og, ærlig talt, hvis man kjøper et ølsett så skal man åpne det når man henter det på posten, ta ut gjæra og ha den i kjøleskapet, og ha humla i fryseren.
 
Fair and square det, så lenge som at alle som får komplett bestilling hurtig levert også gir skryt. Jeg tror det går unna i et helsikes tempo når disse setta pakkes, og det er folk som står og gjør jobben. Folk gjør feil. La leverandøren få en sjanse før de blir hengt ut på et forum med hundrevis av lesere/bryggere hver dag. Og, ærlig talt, hvis man kjøper et ølsett så skal man åpne det når man henter det på posten, ta ut gjæra og ha den i kjøleskapet, og ha humla i fryseren.
Men alle som får feil i bestillingen legger vel ikke ut her heller? Det jeg ser er at det gis utrolig mye reklame og framsnakking av produkter/butikker på dette forumet. Da skjønner jeg ikke problemet ved at noen også påpeker en feil. Dette er ikke uthenging, men kundeopplevelser. Såpass må kommersielle aktører kunne tåle. Hvis tempoet er så raskt at de pakker feil, så bør de helt klart endre på rutinene.
 
For meg var ikkje intensjonen å "henge" ut leverandøren. Men berre Formidle "den følelsen" av å være spinnklar til brygging for så og måtte gi meg på tap..........
Hentet pakken på posten tirsdagen. Satte heile eska kjølig i garasjen. Så for vi på påskeferie. Kom heim lørdagen. Så skulle eg brygge Søndag og Mandagen. Selvsagt skulle eg åpnet esken tidligere :). Da får eg gjere neste gang :cool:
Men dette ordner seg nok skal me sjå.
 
Tilbake
Topp