Første smak av amberen i dag litt over en uke på flaske. Er langt i fra ferdig, men karboneringen er perfekt.
Litt "rå" smak enda, men skal nok få i meg noen flasker i Grimstad
Tørrhumlingen gjorde underverker!
Da har mine 2 varianter gått igjennom en meget partisk kvalitetskontroll, og ble postlagt i dag. Gleder meg veldig til å smake andre varianter og andres øl neste helg ;-)
Var det ikke snakk om at de hadde fått bedre effektivitet enn beregnet, og at vørteren ble sterkere enn forventet...fra 15 til 16 plato evt. 16 til 17? Mener å huske noen snakket om det.
@ØysteinM: Har testa ølet tilsatt Clausennii. Foreløpig har det ikke blitt noe særlig lambic-preg. Kan ikke si at det har vært en enorm suksess pr. i dag. Sjekker igjen om 3mnd.
@ØysteinM: Har testa ølet tilsatt Clausennii. Foreløpig har det ikke blitt noe særlig lambic-preg. Kan ikke si at det har vært en enorm suksess pr. i dag. Sjekker igjen om 3mnd.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.