Steinar Huneide
Norbrygg-medlem
Får satse på det! Har en bekjent som sverger på å ikke handle der mer.. Han kjøpte 1bbl nano brewery der og har slitt med support og deletilgang.Jeg tror det ordner seg
Får satse på det! Har en bekjent som sverger på å ikke handle der mer.. Han kjøpte 1bbl nano brewery der og har slitt med support og deletilgang.Jeg tror det ordner seg
Det har vært mye styr med de i løpet av korona og når SS brewtech kom med nye kjeler, og det er uten tvil synd og veldig uheldig, men jeg syns det skal være sagt at enhver som noen gang har handlet ett SS brewtech produkt hos Bryggselv og er fornøyd, skal takke Scandinavianbrew, for det er der Bryggselv får SS varene sine fraFår satse på det! Har en bekjent som sverger på å ikke handle der mer.. Han kjøpte 1bbl nano brewery der og har slitt med support og deletilgang.
Det handler nok mest om å "treffe" riktig i forhold til når posten/bring henter. Tror ikke Brewshop får noen særbehandling. Har selv sendt til Vestland og opplevd at sendingen var klar for henting dagen etter. Med full klaff kan man nok komme ned i 18-20 timer. Har også testet å sende med Postnord. Det tar en evighet sammenlignet med posten.Nå tror jeg Brewshop/Posten satte rekord i leveringshastighet (servicepakke). Bestilte 2 kg citra og 25 kg vienna i går klokka..
Vis vedlegget 53968
Vis vedlegget 53969
Mail og tlf. posten har allerde registrert sending, men ikke mottat
Jeg tror det ordner seg
Jeg har opplevd dette flere ganger hos forskjellige leverandører. Og jeg forstår hvorfor det skjer nå.Liten update på denne
Syntes det er litt rart at posten ennå ikke har registrert no mottak når de skriver at den ble sendt på fredag
Jeg har opplevd dette flere ganger hos forskjellige leverandører. Og jeg forstår hvorfor det skjer nå.
Når jeg printer ut fraktetiketter i nettbutikken min, blir forsendelsen registrert hos Posten, og ordre får automatisk status "sendt", selv om jeg ikke har sendt pakken i virkeligheten. Sporing sier i så fall at sendingen er registrert, men ikke mottatt enda.
Det kan hende at butikken pakket varene dine og bestilte frakt på fredag, men rakk ikke å sende varene.
Jepp, det skjer automatisk slik du beskriver. Tror likevel det går an å endre teksten til f.eks. ”Din ordre er nå pakket og sendes til posten” eller noe lignende. Min handelsløsning sender ikke ut melding før sendingen fysisk er levert hos posten.Jeg har opplevd dette flere ganger hos forskjellige leverandører. Og jeg forstår hvorfor det skjer nå.
Når jeg printer ut fraktetiketter i nettbutikken min, blir forsendelsen registrert hos Posten, og ordre får automatisk status "sendt", selv om jeg ikke har sendt pakken i virkeligheten. Sporing sier i så fall at sendingen er registrert, men ikke mottatt enda.
Det kan hende at butikken pakket varene dine og bestilte frakt på fredag, men rakk ikke å sende varene.
Det er en mye bedre løsning for de av oss som kontinuerlig trykker f5 på postens sporingsside.Jepp, det skjer automatisk slik du beskriver. Tror likevel det går an å endre teksten til f.eks. ”Din ordre er nå pakket og sendes til posten” eller noe lignende. Min handelsløsning sender ikke ut melding før sendingen fysisk er levert hos posten.
Har du en link til butikken din?Jeg har opplevd dette flere ganger hos forskjellige leverandører. Og jeg forstår hvorfor det skjer nå.
Når jeg printer ut fraktetiketter i nettbutikken min, blir forsendelsen registrert hos Posten, og ordre får automatisk status "sendt", selv om jeg ikke har sendt pakken i virkeligheten. Sporing sier i så fall at sendingen er registrert, men ikke mottatt enda.
Det kan hende at butikken pakket varene dine og bestilte frakt på fredag, men rakk ikke å sende varene.
https://forum.norbrygg.no/threads/rokoberget-hjemmebrygg-rokobrygg-no.44278/Har du en link til butikken din?
Som en start har jeg meldt meg på nyhetsbrevene dine
De skylder meg stadig penger for en vare jeg aldri fikk. Jeg skal aldri noensinne ha noe mer med dem å gjøre, i alle fall.Nå er jeg veldig spent, fikk tilslutt tak i 20 liter kjelen SS brew tech fra Scandinavian brew.
Så de skulle sende, men er litt skepisk til å betale før jeg ser den. Har hørt litt forskjellig her
Har brukt litt tid på å svare på e-post, men ikke mer enn 3 -4 dager
De skylder meg stadig penger for en vare jeg aldri fikk. Jeg skal aldri noensinne ha noe mer med dem å gjøre, i alle fall.
Da får jeg prøve på nytt. Sånne solskinnshistorier gir jo håp. Kanskje de har sett Lyset og har slått inn på den smale sti.Da tror jeg historien ender litt bedre for meg
Var klar for henting på tirsdag
Får bare håpe innholdet stemmer
Da får jeg prøve på nytt. Sånne solskinnshistorier gir jo håp. Kanskje de har sett Lyset og har slått inn på den smale sti.
Det var forresten en 20-liter jeg skulle ha, også.
Da fikk jeg umiddelbart en hyggelig mail med tilbud om kjele eller penger etter ønske. Så det virker som om noe har skjedd. Forhåpentligvis er det en varig forbedring. Bra, for jeg er glad i disse kjelene.Tror han sa det var 2 igjen, kanskje den andre tilhører deg da
men du har vel større kjeler nå