Hvor handler dere?

bjornwaa

Norbrygg-medlem
Mange spennende oppskrifter både her på Norbrygg og andre steder. Min store frustrasjon er alle forskjellige malrtyper? Hvor pokker handler dere? Der jeg handler har de ikke det som alle spennende oppskrifter inneholder……
 
Du kan stort sett finne gode alternativer
Blir litt som hvor handler du mat

Tror vi har en lignende tråd et sted
Selv handler jeg mest på Bryggselv og er fornøyd med f.eks Crisp MO, Best pils og TF Golden Promise
 
Mange spennende oppskrifter både her på Norbrygg og andre steder. Min store frustrasjon er alle forskjellige malrtyper? Hvor pokker handler dere? Der jeg handler har de ikke det som alle spennende oppskrifter inneholder……

Hvor handler du da?
 
Mange spennende oppskrifter både her på Norbrygg og andre steder. Min store frustrasjon er alle forskjellige malrtyper? Hvor pokker handler dere? Der jeg handler har de ikke det som alle spennende oppskrifter inneholder……
Jeg handler på Strømmen HJemmebrygg. De fører Weyermann og Simpson - og en del Castle. (Og så har de Imperial og Omega gjær.) Bryggselv har Bestmalz, noe Weyermann spesialmalt, og først og fremst Crisp av de engelske. Samt litt av andre.

Men det er som @loebrygg sier, handle der det er mest praktisk for deg - og finn alternativer til det som er oppgitt i oppskriftene. Det blir aldri helt det samme, men det blir aldri veldig forskjellig, heller. De største forskjellene vil du lage sjøl, fordi vi alle brygger på litt ulike måter:).
 
Tilbake
Topp