hvordan lage meg kuleventil på en kjele

jeg har fått tak i 30 l kjele som jeg vil bore hul i å lage meg et kuleventil

men hva trenger jeg for å gjøre dette
noen som kan hjelpe meg
 
For å laga hol i kjelen treng du enten eit stegbor (trinnbor) eller ei holsag.  

Så treng du ei gjennomføring av eit eller anna slag.    Her fins det mange variantar.   Skal du f.eks. kunne kobla til noko på innsida eller er det berre kuleventil på utsida du vil ha?  

Nokon lagar gjennomføringane sjølv basert på tønneniplar eller vanlege niplar og med o-ringar og mutrar og godt med teflontape får dei fleste det nokolunde tett.      

Strengt tatt så MÅ du ikkje ha kuleventil på kjelen din.   Det går også av å bruka hevert for å tappa frå kjelen (du skal vel bruka den til å koka i går eg ut frå).    
 
thomassteen skrev:
jeg har fått tak i 30 l kjele som jeg vil bore hul i å lage meg et kuleventil

men hva trenger jeg for å gjøre dette
noen som kan hjelpe meg

Hvor holder du til, og hvor stort hull trenger du?

Erlend H.
 
Hvis du vet hulldiameter så kan jeg se om jeg har hullstanse som passer, garantert lettere enn både sag og stegbor.
 
da har jeg fått tak i en kjele og den ser bra ut holder godt på varmen kan noen si meg ca hvor stort hull jeg burde bruke i kjelen for å lage til en kuleventil. jeg fant det jeg trengte av utstyr så det er i boks.
 
Det du spør om er det ikkje eit enkelt svar på sidan du ikkje har sagt kva slags gjennomføring du har.  Normalt sett vil eit hol på 20-21 mm passa til ein halvtoms rett nippel.  Om du har stegbor så prøver du deg fram til det passar. 

Husk å ikkje laga holet for langt nede i kjelen om du skal ha noko på innsida også - og så er mange kjelar litt avrunda nederst på innsida så det vil du iallefall styra klar (inklusive evt. mutter på innsida). 
 
Tilbake
Topp