Var det jeg var redd for.... takk for svarDe der tåler ikke trykk.
Jeg har ølflasker med patentkork, ingen problemer med demDe der tåler ikke trykk.
De er bare 0.5l daDisse ølflaskene med patentkork er billigere enn ikea sine https://www.bryggselv.no/patentkork/101863/eske-med-0-5-liter-flaske-med-patentkork-24-stk-nø-patentkork
Åja, du ønsker dem større hvorfor? Jeg foretrekker 0.33 flasker men ja, di flaskene tåler trykket, og er lysbeskyttendeDe er bare 0.5l da
Norbrygg rabatt?For 19 kr kan du jo kjøpe enkeltflasker 0,75 (Kinn type) med patentkort hos BryggSelv. Eller kr 18 med Norbrygg-rabatt Eventuelt kjøpe en kasse (24 stk) 0,5 hos BryggSelv for kr 351,- (14,6 pr flaske). Det aller billigste er vel å få flasker gratis på utesteder o.l., eventuelt følge litt med på forumet her; ofte at folk gir bort flasker.
Norbrygg rabatt?
Hørtes ut som en god ide å se etter folk som har liggende...
Takk
Egentlig er det samme hvor store men tenker prismessig får du mer ut av større flasker. Heller over i glass som regel uansettÅja, du ønsker dem større hvorfor? Jeg foretrekker 0.33 flasker men ja, di flaskene tåler trykket, og er lysbeskyttende
Det har jeg også. Men jeg har ikke disse grunnet at de er tynnvegget og ikke beregnet på trykk. Det går sikkert bra noen ganger, men sjansen for at det spruter øl og glass overalt er overhengende stor.Jeg har ølflasker med patentkork, ingen problemer med dem