Jamil Zainasheff (Mr. Malty) kommer til Sur&Bitter!

"Personer som ikke har billett til festivalen vil bli sluppet inn ca. 10 minutter før seminaret starter."
Ah....!
 
Oi faen - burde jo nesten sterkt vurderes medlemsskap da!
Står ikke helt om billetten er separat fra dagsbilletten da, hmm
 
Billetten koster 150 kr uansett om du har billett til Sur&Bitter --> http://www.ticketmaster.no/event/norbrygg-masterklasse-jamil-zainasheff-billetter/526249

Norbrygg arrangerer foredraget sammen med festivalen for å tilby noe mer til Norbrygg-medlemmer. Så du må være medlem for å delta.
Nå som det er etablert fylkeslag i Norbrygg vil fylkesstyrene jobbe med å øke aktiviteter og verdi i å være Norbrygg-medlem i egne fylker. Dette er en av tiltakene vi gjør her i Rogaland.
 
jeg har kjøpt billett, og er medlem. Får jeg returnert mine 150 kr, eller må jeg bare gi vekk billetten til noen som ikke er medlem?
( Har også kjøpt dagspass til fredagen)
 
Billetten til masterklassen koster 150 for Norbrygg-medlemmer. Beklager dersom det ikke kom godt nok frem
 
Er det fare for at det blir fullt? Og er det mulig å kjøpe billett i døra?
Skal til Stavanger den helgen, men fremdeles usikker på om jeg rekker ned til Sandnes til kl. 18.
 
Er nesten helt sikker på at du kun kan kjøpe på nett. Det er en relativt stor sal, så jeg tror det vil være plass. Men ren gjetting fra min side..
Dersom du rekker det, kan du jo enkelt kjøpe billetten på mobilen og vise den når du går inn. Du får billetten som pdf fra Ticketmaster.
 
Tilbake
Topp