Jula-bøtter

?
Kjøpte for et par dager siden i Jula sin nettbutikk.
Har fått beskjed om at de er underveis, så over helga er de trolig hos meg.
 
?
Kjøpte for et par dager siden i Jula sin nettbutikk.
Har fått beskjed om at de er underveis, så over helga er de trolig hos meg.
Jaha, dette svaret fikk jeg 23.2:
___________________________
Hej,

Tack för återkoppling!

Som det ser ut så har vi inte någon ersättare som är på väg in i vårt sortiment.

Med vänlig hälsning/Med vennlig hilsen

Andreas H
Jula Customer Service
______________
Dette var forsepørsel etter bøtte med Art. nr: 164010, og lokk Art. nr: 164011.

Den andre bøtta er ikke næringsmiddelgodkjent, og det lokket som passer til den, passer ikke til 164010.
 
De bøttene jeg kjøpte i dag, er den nye typen, og merket som næringmiddelgodkjent. Vet ikke hvorfor det ikke står på hjemmesidene dems.

Art. nr: 014328
 
De bøttene jeg kjøpte i dag, er den nye typen, og merket som næringsmiddelgodkjent. Vet ikke hvorfor det ikke står på hjemmesidene dems.

Art. nr: 014328
Det var rart. Jeg fikk beskjed om at den ikke var næringsmiddelgodkjent, og jeg fikk også beskjed om at de var gamle(vært der en stund).

Når det er sagt, så har jeg sjelden opplevd verre kundeservice. Spesielt på telefon.
 
Som de andre så jeg gaffel og kniv på bøtter kjøpt på nettsiden. trolig godkjent som materiale, kanskje vil de ikke ha ansvar for dette om noe galt skjer ? (forsikring, godkjenningsbeviser.. ) Vet ikke men er beroliget :)
 
Jeg har brukt disse i hele min bryggekarriere. I starten skjønte jeg ikke hvorfor det aldri ploppet i gjærlåsen, men fant etterhvert ut at lokket er designet for å slippe ut trykk. Ikke rart de er vanskelig å få tette når de er designet for å ikke være det. Grunnen til at jeg aldri har vurdert å bytte dem ut er at de er relativt lave, noe som passer gjæringsskapet mitt godt.

Dette er likevel ikke samme type bøtter som Jula-bøttene.Jula-bøttene er høyere og er stivere i plasten. Jeg har en slik som flaskingskar. Veldig solid og god bøtte.
 
Tilbake
Topp