Juleølkalender 2023

Silje

Fylkesleder
Hei alle saman!

Eg har blitt kviskra i øyra at det er stor interesse for juleølkalender blant medlemmane.
Kva seier de? Skal vi fyre i gong ein julekalender?

Det fungera i tilfelle slik:

- Alle deltakarar må stille med 24 flasker/bokar med heimebrygg (øl/cider/mjød)
- Vi møtes i slutten av november og fordela heimebrygg (på ein luguber parkeringsplass i nærheita av offentleg transport?)
- Du får med deg 24 øl som andre har brygga.
- ...og så kan du kose deg heile adventstida med heimebrygga øl.

Eg kjem tilbake med meir detaljar, men tenker det er viktig at vi får ut informasjon no :)
Kommenter under dersom du er interessert i å bli med.
 
Jeg er også med. Ta det opp på Vossatreffet og luft interessen der også. Om det ikke er 24 bryggere er det jo mulighet for å lage en helgeadventskalender med 8 luker, eller at deltakerene stiller med 2 luker hver. Mange muligheter.
Rune Børsheim
 
Jeg er også med. Ta det opp på Vossatreffet og luft interessen der også. Om det ikke er 24 bryggere er det jo mulighet for å lage en helgeadventskalender med 8 luker, eller at deltakerene stiller med 2 luker hver. Mange muligheter.
Rune Børsheim
God ide Rune, går jo fint med ein helgekalender også
 
Dette gjøres til en konkurranse på Nord-Jæren.

Maks 24 deltakere. Leverer 26-27 øl.
Alle som er med deltar i 2 konkurranser.
1. Alle gir karakter som sendes inn til admin.
2. Norbrygg dommere gir bedømmelse.

I tillegg har bryggmester på Brix Brygghus fått ei flaske av hvert øl, dersom han finner noen interessante vil Brix brygge denne.

Bryggmann får også en kasse for å stille med premie 1 25kg sekk til hver vinner.

Forsøk om det er mulig å få til noe lignende i samarbeid med Vestbrygg.
 
Hei alle saman. Det var litt dårleg oppslutning rundt dette, så me må droppa det i år dessverre.
 
Tilbake
Topp