Juleølkonkuranse

Oslo amatørbryggerlaug har gleden av å invitere til åpen juleølkonkurranse 8 Desember. Konkurransen vil bli avholdt i Godlia velhus 8 Desember fra kl 18. Gratis inngang for de som deltar og man kan ta med en medbrygger pr øl man deltar med. Premie til publikums favoritt.  Påmelding i tråden her. Billetter vil bli lagt ut for salg 1 November. Vi har plass til 25 deltagende brygg. Minimum 19L pr brygg. Påmelding i forumtråden her. Vel møtt :)
 
Det er vel en viss fare for at jeg dukker opp med juleølet mitt brygget i går (evt i forigårs, avhengig av når i dag er), så meld meg også på.
 
Håper dere unnskylder min uvitenhet, men hva er årsaken til at man må stille med minimum 19 liter øl til en slik "lokal" konkurranse? Går det virkelig med så mye øl?  :jaha:
 
POSO skrev:
Håper dere unnskylder min uvitenhet, men hva er årsaken til at man må stille med minimum 19 liter øl til en slik "lokal" konkurranse? Går det virkelig med så mye øl?  :jaha:

Vi gikk tomme for øl klokka 23.00 på oslomesterskapet. Mange hadde med flere brygg. Det var ca 740 liter øl fordelt på ca 250 personer. Do the math.;)
 
Hallois folks !

Jeg stiller med et par kasser i flaske av mine edle dråper  8.5% - lagerbrygg selvfølgelig  :)) . Sender også denne til JuleølNM så får vi se hva det blir til.

Gleder meg !

OBS: Bryggeriet har skiftet navn fra (Admiral Alke) til "Landmåleren" da jeg er dette av yrke.  Navneskifte på forum kommer ASAP.

Mvh  Geir Kelly. 
 
http://www.bryggselv.no Gir gavekort på 2000,- til 1. plassen i publikumsfavoritt :)
Forløpig er følgende påmeldt :
1 Landmåleren
2 Tfheen
3 TroHar
4 Nordtvedt

Her har man mulighet for å stille med hva man vil, publikum skal stemme frem det de synes er det beste juleølet
 
nordtvedt skrev:
http://www.bryggselv.no Gir gavekort på 2000,- til 1. plassen i publikumsfavoritt :)
Forløpig er følgende påmeldt :
1 Landmåleren
2 Tfheen
3 TroHar
4 Nordtvedt
5 Cral
6 Bidland
Her har man mulighet for å stille med hva man vil, publikum skal stemme frem det de synes er det beste juleølet
 
Tilbake
Topp