Juleølkonkurransen 2013

Kjempemoro med 3. plass  ;D Gratulerer til alle vinnere, i alle klassene  :skaal2:
Jeg er sikker på at arrangementet på Tautra var minst like bra i år som årene før  :yes:
 
Får si meg fornøyd med min tradisjonelle 4 plass i tradisjonelt norsk juleøl  ;D
 
tobiasjk skrev:
Hei alle sammen!

Tusen takk til alle dere som kom utover og bidro til at det ble en helt fantastisk kveld! Takk til alle som deltok, og gratulerer til alle vinnerne! :D Dere som ikke var der, aner virkelig ikke hva dere gikk glipp av!

Når det gjelder dommerskjemaer og resultatlister blir de lagt ut i løpet av neste uke.


Bump..
 
Me treng ikkje ei fullstendig analyse, det ville berre være kult å vete kvafor plass ein kom på... snart ei veke etter arrangementet.
 
Hadde vært moro å visst hvordan vurderingen av ølet var ja :jaha:

Håper det kommer etterhvert,er vel en del jobb rundt akkurat dette.

Kenneth
 
Det er nok endel jobb ja, så vi får sette pris på de som gjør jobben for oss :skitbra:
Selv er jeg mest interessert i dommeskjemaene, plasseringer utover toppen telles ikke.
 
Ja, den som venter på noko godt...  :)
Eg legg merke til at det ikkje berre er dei med høgast poengsum som ender opp i finalen. Er det andre kriterier enn berre dommarvurderingane som ligg til grunn for ein finaleplass?

Elles var det særs moro å lese vurderingane av ølet sitt  :biersmile:
 
Hurra!

Tusen takk til alle arrangører og dommere for innsatsen! Svært nyttig og lærerikt å kunne lese dommerskjemaene for oss som fortsatt har mye å lære.  :skitbra:

Meldte meg på for å få litt objektive tilbakemeldinger, så andreplass i klassen kom som en overraskelse. Nesten litt godt å se at ølet endte omtrent midt på treet poengmessig..
 
Hannaas skrev:
Hurra!

Tusen takk til alle arrangører og dommere for innsatsen! Svært nyttig og lærerikt å kunne lese dommerskjemaene for oss som fortsatt har mye å lære.  :skitbra:

Meldte meg på for å få litt objektive tilbakemeldinger, så andreplass i klassen kom som en overraskelse. Nesten litt godt å se at ølet endte omtrent midt på treet poengmessig..
:skitbra: Hvilken klasse?

Edit: fant det ut på resultatsiden. Gratulerer forresten!
 
MudGun skrev:
Beant skrev:
Det er vel 2 øl fra hver session som går videre til finale.
Det står jo "ja" i finalekolonna etter fire øl i kvar klasse...

Jepp. 2 øl per sesjon gikk videre. 2 sesjoner pr. klasse + finale. Det er en egen kolonne som viser hvilke øl som er bedømmet i sesjon 1 og sesjon 2. :)
 
Tilbake
Topp