Juleølkonkurransen 2015, lørdag 14. november

På samme måte som til Bjorleik fk helg, kommer jeg i år til å kjøre bil til Tautra, for å ta med mitt eget øl til PF konkurransen.

Send en PM om du vil sitte på til Tautra, eller at jeg skal ta med øl i bilen (og evt. tilhenger dersom pågangen blir stor).
 
Hvordan er muligheten for å kun sitte på bussen fra Tautra til krysset ved Åsen ? Det går ingen tilbringertransport da siden natt toget ikke stopper på Åsen.
 
Gitt at den ikke er full (som den ikke har vært tidligere) så tror jeg det skal gå fint.
 
Kommer bussen innom Stjørdal på veien ut til Tautra? Tenkte å gå på bussen der hvis mulig.
 
Er det plass til et par kasser med øl til publikumsfavoritten på bussen, eller er det noen har ledig plass i bil mellom Stjørdal og Tautra?
 
Jeg regner med at bussen kan stoppe å plukke opp folk i Stjørdal. Skal få sjekket det opp i morgen.

Det skal fortsatt være god plass i bussen, så et par kasser skal ikke være noe problem.
 
Spørsmål er sendt til busselskapet. Jeg minner om at bussen går fra sentralstasjonen, plattform 12, kl 12:00. Påstigning for retur fra Tautra kl. 23:30
 
Da har jeg fått snakket med bussjåføren. Vi kan stoppe langs E6 og plukke opp folk, gitt at sjåføren får beskjed om det ved reisens start.

Foreløpig har jeg notert meg:
  • Åsane stasjon
  • Stjørdalen (stasjon nært sentrum?)
  • Leistadkrysset
Alle dere som har bestilt buss og skal plukkes opp ett annet sted enn Trondheim sentralstasjon sender en mail til meg (jens@norbrygg.no) og gir beskjed om hvor de skal plukkes opp, slik at jeg kan få gitt en oversikt til bussjåføren.

Altså: alle som går på bussen på bussen et annet sted enn Trondheim sentralstasjon, må sende mail til meg.

Sees på Tautra!
 
Som tidligere år vil rigging av stand og tappeutstyr gjøres etter at middagen er ferdig. Vi tar sikte på at middagen er ferdig rundt kl 18, slik at vi kan begynne å rydde og rigge da.
 
Tilbake
Topp