Hei. Tenkte å lage en IPA eller APA som jeg kan ta med hjem i julen, da dette er noe alle liker. Men er det noe lurt som jeg kan gjøre for å få det litt mer julete? Og da helst uten å forlenge modningstiden i forhold til en vanlig APA/IPA.
Hei. Tenkte å lage en IPA eller APA som jeg kan ta med hjem i julen, da dette er noe alle liker. Men er det noe lurt som jeg kan gjøre for å få det litt mer julete? Og da helst uten å forlenge modningstiden i forhold til en vanlig APA/IPA.
Fetteren min var litt sent ute med juleølet, så jeg foreslo å brygge Amber Christmas etter å ha lest mye bra om det. Så AC ble brygget forrige helg. Men hva er det egentlig som gjør det julete? Det sliter jeg litt med å se
Fetteren min var litt sent ute med juleølet, så jeg foreslo å brygge Amber Christmas etter å ha lest mye bra om det. Så AC ble brygget forrige helg. Men hva er det egentlig som gjør det julete? Det sliter jeg litt med å se
Her var det mange gode tips. Amber Christmas så ikke dum ut, selv om jeg egentlig hadde tenkt en IPA eller APA. Granskudd hadde også vært spennende å prøve i sistnevnte, men jeg syns likevel at slikt er skummelt når det er julen som står på spill.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.