Kan denne kranen demonteres mer enn å ta av håndtaket?

Baardl

Norbrygg-medlem
Det ser slik ut, men jeg har forsøkt å vri på ringen med riller uten hell...Skulle gjerne hatt gjort skikkelig rent inni. Har fått tak i en gammel...

/Baard

Vedlegg

• WP_20131009_001.jpg
    WP_20131009_001.jpg
    369,7 KB · Sett: 299
Det er hvertfall meningen at det skal være mulig, men det er jo mulig det har satt seg noe jæv...g.
Spenn den fast og weisgrip rundt ringen?

Fikk den av etter litt bruk av smøremidler og med en tang. Har lagt alle delene i såpevann for å få gjort rent, var mye gammelt gugg inni der. Må få alt fettfritt....

Noen som vet hvor jeg kan få fatt i pakninger til denne uten altfor lang leveringstid? Det er en Perlick kran.

Hører til et Tappetårn jeg har fått tak i. Nå har jeg fått tak i både tårn, kjøler og CO2 flaske... Mangler regulator enda. Hadde tenkt å kjøpe en for 2 tårn da det er plass til en ran til inne i tårnet....Den første batchen er på fat allerede og skal testes om 14 dager....  ;D

...og si fra her i tråden, dersom du finner pakning! Har lignende kran, pakningen er råtten og er krisereparert med bryllioner omganger med gjengetape.  Siden det er så forsvinnende lavt trykk, holder det foreløpig... :-O

Denne er maken til den jeg har. Originalpakningen var tørr og sprukket så den kastet jeg. Brukte en gummipakning fra et paknings sett kjøpt på Claes Olsson.. det holder fortsatt tett  :biersmile: :biersmile:

Vedlegg

• IMG_0244.JPG
    IMG_0244.JPG
    1,1 MB · Sett: 145
Tilbake
Topp