Ladegård pils/juleøl. Smaker ok, men de har også veldig fine flasker. Før jeg begynner å samle på flaskene til mitt eget brygg: Lar det seg gjøre å sette kapsler på twistoff flasker? Tuten er jo gjenget...
Om jeg ikke tar helt feil så har også Goose Island IPA fra polet twist-off. Disse har i allefall gjenger. Jeg har korka disse helt greit med bord-montert korkeduppedings.
Det oppdaget jeg også.
Men gutta der nede er superhyggelige, så de skulle holde av brune flasker til meg fremover. Han ene der hadde faktisk puslet litt med ølbrygging selv, så vi endte opp i en prat om speidelens fortreffeligheter :yes:.
I den nyeste episoden av Brew Masters på Discovery, så korka dogfish head brewery en pall med punkin ale med twist off flasker, og etter mye drama så det ut til å holde.
Så du er vel nogenlunde trygg, iallefall i hjemmebryggingstandard
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.