hehe - jeg kunne sikkert lage ei lang liste over ting jeg gjør som jeg ikke egentlig har noen god grunn for - og ikke bare innafor brygginginga.
Å karbonere med speise er i og for seg greit. Du tar opp flaskene fra fryser'n dagen før, og det er det hele. På den annen side er det ikke noen stor jobb å lage litt sukkerlake når du likevel er i gang med å rigge til for flasking. Det jeg blei litt lei av, var å ha fryser'n full av speiseflasker. (Det blir en del når du har flere brygg på gang samtidig.)
Jeg opplever det nok tross alt som ei forenkling å droppe speisen. Uten at jeg har tenkt så mye over det, er nok det grunnen til at jeg kutter det ut nå.
Oj, det var mer enn jeg er villig til å gi. Da holder jeg meg nok til den enkle (og behagelige) måten jeg har brukt til nå for å sjekke utviklinga av karboneringa. Den går i all enkelhet ut på å jekke ei flaske og drikke innholdet.
Oj, det var mer enn jeg er villig til å gi. Da holder jeg meg nok til den enkle (og behagelige) måten jeg har brukt til nå for å sjekke utviklinga av karboneringa. Den går i all enkelhet ut på å jekke ei flaske og drikke innholdet.
Karbonering er vel egentlig ikke noe å bekymre seg om. Når du har hatt i sukker og korka, er det ikke så mye du kan gjøre - og det hjelper deg ikke noe særlig å vite trykket.
Karbonering er vel egentlig ikke noe å bekymre seg om. Når du har hatt i sukker og korka, er det ikke så mye du kan gjøre - og det hjelper deg ikke noe særlig å vite trykket.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.