Har lett en stund etter en liten fryser på Finn som jeg skal bygge om til en keezer. Målet er å bygge en som tar minst mulig plass, og som er så lett som mulig. Kjøpte en i dag som dessverre ser ut til å være akkurat for liten..
www.whirlpool.no
Hadde trodd at den skulle kunne romme to 19l cornelius fat, en i hvert hjørne; men etter hva jeg kan se går det akkurat ikke.
Eneste løsningen er å bygge den en del høyere (mellom boks og lokk) slik at jeg kan ha et fat oppå den "hylla".
Hva tror folk? Selge denne boksen videre og finne en annen på finn?
Er det slik at størrelsen på fatene er ganske lik? Ser AEB sine muligens er 1 cm mindre diameter enn hva Kegland sine er?
Whirlpool Horisontalt Fryser - WHS1021 2 | Whirlpool Norge
Whirlpool Fryser Horisontal WHS1021 2 : sjekk ut spesifikasjonene og oppdag alle de innovative funksjonene til apparatet for ditt hus og din familie.

Hadde trodd at den skulle kunne romme to 19l cornelius fat, en i hvert hjørne; men etter hva jeg kan se går det akkurat ikke.
Eneste løsningen er å bygge den en del høyere (mellom boks og lokk) slik at jeg kan ha et fat oppå den "hylla".
Hva tror folk? Selge denne boksen videre og finne en annen på finn?
Er det slik at størrelsen på fatene er ganske lik? Ser AEB sine muligens er 1 cm mindre diameter enn hva Kegland sine er?