kegorator eller keezer

Hei,
Har en fullsize kjøleskap i dag som brukes til kegorator, men dette begynner å synge på siste verset og må derfor ut å få tak i noe nytt.

Vurderer å gå for fryser istede da jeg innbiller meg at man får flere fat i dette.

Hva mener dere om kegorator vs keezer?

Er kjøleskap å foretrekket eller like dumt å gå for en fryser?

Hei,
Har en fullsize kjøleskap i dag som brukes til kegorator, men dette begynner å synge på siste verset og må derfor ut å få tak i noe nytt.

Vurderer å gå for fryser istede da jeg innbiller meg at man får flere fat i dette.

Hva mener dere om kegorator vs keezer?

Er kjøleskap å foretrekket eller like dumt å gå for en fryser?

Jeg har tenkt på det samme, har kegorator med plass til to fat og to tappekraner. Bruker to kjøleskap til lagring med plass til seks fat, men ett av dem er per i dag dedikert til brus/flaskekjøler, siden det lages brus på ett fat, som har egen tappekran.
Tanken har vært å transformere kjøleskapet med plass til fire fat til ny kegorator, men har kommet fram til at det er lurere å gå for keezer med plass til seks fat/tappelinjer. Det blir da mulig å kvitte meg med dagens kegorator, få flere tappelinjer og bruke kjøleskapene til lagring av øl og eventuelt litt mat ved behov.
Driver lobbyvirksomhet i heimen for å skape entusiasme for alle fordelene med denne løsningen:)

Har litt lobby virksomhet foran meg selv, noen som mener jeg har strekt strikken langt fra før av. Mist mest ønskelig scenario er å bygget en kegorator med plass til 4 fat som er pen nok til å få lov til å stuen, og så eventuelt bare ha et stort kjøleskap eller fryser til oppbevaring og lagrin av fat nede i kjelleren hvor dagens utstyr er plassert i dag, men tipper eneste måten jeg skal få tilatelse til det, er å bruke kreditt kortet hos tapcooler, noe som blir hakket mer kostbart enn jeg kunne tenke meg ;)

Lage noen pen kledning til et kjøleskap har jeg litt for mange tommeltotter til.

Tilbake
Topp