Kina tappekran

Jeg ville, på generelt grunnlag, styrt unna det meste av billige tappekraner. Gå for Perlick-kraner, så ser du deg ikke tilbake.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
For all del. Ser jo lett det poenget, men kunne ikke la være. Måtte bare bestille en for å teste. Kinamodell ca kr 180,- rett i postkassa. Perlick komplett ca 800,- pluss porto. Får se om noen uker hvor dette bærer, men uansett, lite å tape. Får heller montere den på tyttebærkokeren hvis den ikke holder mål.
 
Hvis du ser på ebay får du Perlich 525 kraner fra statene som kommer under momsgrensa og ender på omtrent 250,- med frakt når du bestiller en om gangen. Jeg har fire slike og er strålende fornøyd. Veldig greit at de er lukket og ikke har stempel som kan henge seg opp og samle dritt og infeksjoner. Shanks fra ebay kommer vel på en 100-lapp og håndtak 20-30 kroner.Har en billigkran og den brukes kun til farristapping. Tyttebærkokeren er sikkert også OK:)
 
Moms grensa er vel 200?
Og det inkluderer frakt, hater når jeg bestiller noe til 210 og får 300 i gebyr på posten for å hente.....
Hvordan får du gjennom en total på 250?
 
De 200 er ex frakt, altså bare for varen. Er derimot varen over 200, så blir det mva på hele beløpet ink frakt
 
Tilbake
Topp