• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Kjelar og kokeplater til salgs i Bergen

Den eine pumpa er reservert og den andre er levert. Pumpene er same type som er i Speidel Braumeister.
 
Da satser jeg på at den som bare er reservert plutselig blir ledig igjen;) bare gi en lyd dersom det skjer, trenger en adventsgave til meg selv;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Då er det berre ein del igjen som ingen enno har slått til på - sjølvaste perla om du spør meg.

1) Katla 36 liters meskekjele med silbotn, lokk, termometer, 3-delt kran, konisk pickuptube, innløp for sirkulasjon inklusive camlock hurtigkoblingar:
Delepris: 3400,- Til salgs for 1900,-
 
Det spørs jo kor sterkt brygg du tenkjer å laga. Over silbotnen er det 33+ liter og om du f.eks. meskar opp til der innløpet for sirkulasjonen er så har du plass til 30 liter med mesk - og då kan du iallefall ha 10 - 11 kg malt og kanskje opp i 12 kg om du tøyer grensene. Det betyr at du kan laga både ganske sterke øl om du går for 25 liter og meir normalt sterke øl om du lagar det dobbelte.
 
Katla...for en fersking som ennå ikke har kjøpt noe uystyr ennå, vil dette være en bra måte å starte på?

Sender du eller er det bare henting?

Går vel fint å brygge BIAB på denne? Går det å bruke den på gassbrenner?


Hilsen
Jan-Erik Rasmussen
 
Katla...for en fersking som ennå ikke har kjøpt noe uystyr ennå, vil dette være en bra måte å starte på?
Kjelen som er igjen er ein meskekjele og den kan du også koka i og du kan bruka den til BIAB. Eg ville nok tatt ut silbotnen når du skal koka og eg ville kanskje heller ikkje bruka den medfølgjande dip-tuben men bruka eit 90 graders bend i samband med koking.

Sender du eller er det bare henting?
Sending skal gå greit.

Går det å bruke den på gassbrenner?
Ja - men då vil du sikkert ikkje kunna bruka den på elektrisk plate seinare då gassbrennarar har ein tendens til å få botn til å runda seg.
 
Jeg skjønner, ser ut som å brygge ute med gass er det enkleste for meg eller eneste mulighet, lite kjøkken og mye damp er en dårlig kombo :(


Hilsen
Jan-Erik Rasmussen
 
Då er det berre ein del igjen som ingen enno har slått til på - sjølvaste perla om du spør meg.

1) Katla 36 liters meskekjele med silbotn, lokk, termometer, 3-delt kran, konisk pickuptube, innløp for sirkulasjon inklusive camlock hurtigkoblingar:
Delepris: 3400,- Til salgs for
1900,-

Jeg tar gjerne denne om den ikke allerede er solgt! Kan hente i Bergen.
 
Eg har framleis dette til salgs:

Caso PRO 3500 W Induksjonskokeplate: Nypris idag = 2290,- Til salgs for 1400,-

Eg har ikkje tid å pakka og senda det og vil helst har det bort så raskt som råd - så dette gjeldt dei som bur i Bergensområdet.
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp