• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

KJele i 36-40 "litersklassen" ønskes kjøpt.

Hei

Ønsker å kjøpe en kjele i rustfritt stål i nevnte størrelse. Bor på Lillehammer og jobber i Hamar og skal til Oslo i helgen (12-13.7) så jeg kan hente i et relativt stort område. Porto på en slik kjele er ofte i overkant mye. Tenkt benyttet til BIAB brygging.  Gjerne med kran og thermometer.

Og billig så klart :yes:

Mvh Steinar
 
takker for tipset, har sett den og vurderer denne sterkt. Hadde vært kjekt med en som har kran og thermometer også. Men det kan veldig fort bli en slik ja...
 
fungerer forresten denne greit på en vanlig 4 soners induksjonstopp? Min er med booster fra Ikea, har nok en begrensning på 28cm  skal visstnok gi 3200 watt eller så.
 
Jeg har en induksjonstopp fra IKEA og en med 3200 watt, kanskje den samme. Jeg har en 36 L kjele fra bryggselv. Og da bruker jeg faktisk to av platene på samme kjele - fungerer lekkert! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nydelig. Koketoppen min er 70 bred Nutid er vel serien. Har bare kryss for å markere hvor senter på kjelen bør stå. Så det er plass. Da slipper jeg å tenke på varmekilde for en stund.
 
Høres ut som samme type som jeg har, det fungerer veldig bra! Kjelen dekker hele den største og deler av en som er litt mindre, får dermed ganske mye effekt! :)

Tar i tillegg vekk rista i vifta og har alufolien der for å lede vekk dråper som evt samler seg på viftemoteren - ser stygt ut men funker :)

zu6a9azu.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Den førtiliteren som 2080 har, har de faktisk ikke nå. Jeg var innom i går. Ventet leveranse til de er i slutten av måneden.
 
Tilbake
Topp