Kjøleskap til 3 Corneliusfat.

Oberstbräu, har også samme skap som deg og Humle-etusiast. Hva gjorde du med kontrollpanelet på høyresiden inne i skapet? For å få plass til 4 fat, så må det fjernes.

Du kan skjøte sammen de kablene som trenger å ha kontakt, og flytte hele skiten til et annet sted, med mindre du går for en egen kontroller. Noe kabelkrusedull vil du få akkura der pga at det evnt må skjøtes. Eller så kan du trekke ned alt til bak kjøleskapet og bygge en boks med alt av kabelkoblinger.

Hvis ikke alt må vekk, men bare termostat-hjulet så drar du bare av hjulet og taper over.
 
Du kan skjøte sammen de kablene som trenger å ha kontakt, og flytte hele skiten til et annet sted, med mindre du går for en egen kontroller. Noe kabelkrusedull vil du få akkura der pga at det evnt må skjøtes. Eller så kan du trekke ned alt til bak kjøleskapet og bygge en boks med alt av kabelkoblinger.

Hvis ikke alt må vekk, men bare termostat-hjulet så drar du bare av hjulet og taper over.

Trur jeg velger å skjøte kablene, for så å flytte den ned i bunnen av skapet. Takk for svar.
 
Jeg lot min stå, fikk fint inn 4 19l Cornelius fat, men litt trangt. Har også kjørt med 6 fat (2+4). Post gjerne fasit her hvis du flytter den :)
 
Tilbake
Topp