Kjøleskap...

Har startet handlingen til kegerator.

Kommet til noen fat, kraner osv...

Startet å tenke på gass. Nå sliter jeg litt.

Planen/tanken var å bruke slike 425 grams aga flasker.  Koster jo sikkert litt mer, men slike finnes jo overalt.

Skjønner jeg trenger litt slanger og regulator. Forsøkt å lese tråder her, men finner/skjønner lite. Hvor kan jeg handle slikt billig? Budsjettet har sprukket mange ganger etter at jeg startet med dette. Men flaskevasking er så utrolig lite givende og tar altfor lang tid....

Karbonere kan jeg sikkert fikse med sukker?

Her er min handleliste hos Lund Teknik, som jeg ikke har trykket bekreft på enda fordi jeg ikke har penger sånn egentlig. Men jeg skal gjøre akkurat det samme som deg, kraner har jeg bestilt utenom gjennom Rutof, og AGA CO2-flaske kjøper jeg fra Clas Ohlson. Jeg tror handlelisten skal være komplett for å ha 3 fat på tapp samtidig, og karbonerer vanlig med sukker.

Vedlegg

• Screen Shot 2013-09-10 at 11.04.55 PM.png
    Screen Shot 2013-09-10 at 11.04.55 PM.png
    60,4 KB · Sett: 667
Akkurat hva jeg ønsket meg. Perfekt liste. Da er det bare å telle penger.

Tror vi er akkurat like langt i en identisk prosess....

Eg kjøpte slik AGA flaske på bryggeland.. De hadde også ein spesielalaget overgang slik at eg kunne bruke den på vanlige regulatorer.. Vistnok laget av ein børsemaker.

NicolaiGj skrev:
Her er min handleliste hos Lund Teknik, som jeg ikke har trykket bekreft på enda fordi jeg ikke har penger sånn egentlig. Men jeg skal gjøre akkurat det samme som deg, kraner har jeg bestilt utenom gjennom Rutof, og AGA CO₂-flaske kjøper jeg fra Clas Ohlson. Jeg tror handlelisten skal være komplett for å ha 3 fat på tapp samtidig, og karbonerer vanlig med sukker.

Nicolai. Du kan få den regulatoren gratis av meg. Har en liggende :)

Rutof skrev:
NicolaiGj skrev:
Her er min handleliste hos Lund Teknik, som jeg ikke har trykket bekreft på enda fordi jeg ikke har penger sånn egentlig. Men jeg skal gjøre akkurat det samme som deg, kraner har jeg bestilt utenom gjennom Rutof, og AGA CO₂-flaske kjøper jeg fra Clas Ohlson. Jeg tror handlelisten skal være komplett for å ha 3 fat på tapp samtidig, og karbonerer vanlig med sukker.

Takker og bukker dypt!

NicolaiGj skrev:
Rutof skrev:
NicolaiGj skrev:

Takker og bukker dypt!

Bare hyggelig :)

Tilbake
Topp