Kjøling - ein test av koppar og rustfritt

Beant skrev:
Herlig  :skitbra:

Denne testen viser at det er bedre å kjøre flere sløyfer i paralell, enn en lang i "serie". Har du mulighet til å teste 4x12,5 fot? Vil anta dette gir enda bedre resultat...

Eg trur neste test skal vera å kjøra 10 liter  i minuttet i kvar kjølar - eg får kobla meg på med hageslange på utsida i tillegg til kjøkenvasken. 

4*12,5 fot kunne vore interessant.  Men eg er no usikker på kva marknad det er for så små kjølarar.  Eg får sjå om eg får noko brekkasje når eg lagar kjølarar frametter som eg kan bruka til slikt.  (Men det kan ta litt tid for eg er blitt ganske god på å jobba med dette tynne stålrører no - har utvikla 2 verktøy og eigne metodar for å laga desse.  Bøying av dei 4 nittigradersbenda er no stabil og problemfri - har funne min eigen metode til dette.).

Då har eg testa kjøling til 14 grader.

25 liter kokande vatn. 
2 rustfrie kjølarar på 3/8" (0.2mm tjukk vegg) og lengd på 25 fot kvar.
Temperatur på kjølevatn: 8.0 grader
Gjennomstrømming i kjølar (eg kjørte på det eg fekk:    10 liter på 43 sekund = nesten 14 liter i minuttet gjennom dei  kjølarane.

Total tid for å kjøla 25 liter til 14 grader:  13 minutt.

No kokar vatnet snart på nytt og då skal eg testa med 3 stk 25 fot kjølarar (med forskjellig diameter). 

katla skrev:
Då har eg testa kjøling til 14 grader.

25 liter kokande vatn. 
2 rustfrie kjølarar på 3/8" (0.2mm tjukk vegg) og lengd på 25 fot kvar.
Temperatur på kjølevatn: 8.0 grader
Gjennomstrømming i kjølar (eg kjørte på det eg fekk:    10 liter på 43 sekund = nesten 14 liter i minuttet gjennom dei  kjølarane.

Total tid for å kjøla 25 liter til 14 grader:  13 minutt.

No kokar vatnet snart på nytt og då skal eg testa med 3 stk 25 fot kjølarar (med forskjellig diameter). 
Og dette resultatet viser at tiden dobblet seg iforhold til kjøling ned til 20 grader.....
Dermed er det ihvertfall hevet over enhver tvil at kjølingen sakker betydelig av når temperaturforskjellen jevner seg ut....
Super test.. Takker og bukker :)
Noen som har vurdert flytende nitrogen? :) :)

Resultatet frå 3 kjølarar:

14 grader er oppnådd etter 10 minutt og 52 sekund.  

Ei formue i gardenakoblingar…  

Nokre bilete frå testopplegget med 3 kjølarar:

Vedlegg

• 800_DSCN0200.jpg
    800_DSCN0200.jpg
    166,1 KB · Sett: 487
  • 800_DSCN0202.jpg
    800_DSCN0202.jpg
    169,6 KB · Sett: 516
  • 800_DSCN0198.jpg
    800_DSCN0198.jpg
    297,7 KB · Sett: 489