Kjøp av humle i Oslo

Martinsen skrev:
tja....Lillestrøm er vel ikke så jøtt langt unna ?
http://www.vinogbar.no/
De leverer vel også i Oslo området.

Egentlig skikkelig dumt at vi som bor vest for Oslo må dra helt til Lillestrøm, bare bompenger utgjør 50 kroner med brikke, for å skaffe oss råvarer til hobbyen vår. Burde vært en buttikk i Asker/Bærum/Drammensdistriktet også.
 
Egentlig skikkelig dumt at vi som bor vest for Oslo må dra helt til Lillestrøm, bare bompenger utgjør 50 kroner med brikke, for å skaffe oss råvarer til hobbyen vår. Burde vært en buttikk i Asker/Bærum/Drammensdistriktet også.

Veldig enig i dette :yes:. Det skal sies at Haandbryggeriet selger malt til 15 kr kiloen til hjemmebryggere, noe jeg vet å verdsette! Drammen er ikke langt unna Oslo :biersmile:
 
Tomas skrev:
Egentlig skikkelig dumt at vi som bor vest for Oslo må dra helt til Lillestrøm, bare bompenger utgjør 50 kroner med brikke, for å skaffe oss råvarer til hobbyen vår. Burde vært en buttikk i Asker/Bærum/Drammensdistriktet også.

Veldig enig i dette :yes:. Det skal sies at Haandbryggeriet selger malt til 15 kr kiloen til hjemmebryggere, noe jeg vet å verdsette! Drammen er ikke langt unna Oslo :biersmile:

Dette var nytt for meg, og en svært nyttig opplysning. Da er det bare å trille ned til Drammen fra her jeg bor på Tranby, jo! Gjær og humle veier lite, så det går det jo godt an å få pr. post - om ikke Jens M & co selger dette også, da.
 
Martinsen skrev:
tja....Lillestrøm er vel ikke så jøtt langt unna ?
http://www.vinogbar.no/
De leverer vel også i Oslo området.

Det ble vel en gang oppgitt på nettsidene at de leverte i Oslo-området for en hundrelapp, men da jeg spurte dem om dette for ikke så veldig lenge siden fikk jeg opplyst at det hadde de sluttet med. Men en av "medarbeiderne" bodde på Lambertseter og han kunne ta med i et knipetak dersom leveringsadressen lå omtrent på ruta Lillestrøm-Lambertseter. Hva som er stoda i øyeblikket vet jeg ikke. Da jeg sendte en e-post tidlig i september med bestilling og leveranse til en kompis på Karlsrud/Bekkelaget fikk jeg aldri noen reaksjon, langt mindre noen leveranse. Men de er en bra butikk med flott utvalg og superhyggelige og hjelpsomme folk, det skal de ha :) Bare synd lokaliseringen er så vanskelig for en del av oss kundene, slik jeg skrev tidligere i en post. Prøver som regel å få det til å passe med turer til Gardermoen eller tanta mi på Romsås, eller som nå på kommende fredag da jeg skal hente bestilte gryter hos "Sarsveen" på P-plassen IKEA Furuset. Prøver å unngå ettermiddagsrushet rundt Oslo og drar fra jobben i Sandvika ved 14-tiden, en sveiv innom Aktiv Brannvern på Grorud for å hente bestilt CO2-flaske, deretter Lillestrøm, og så til IKEA kl. 17.00. Går ut fra at det bør holde. Tre fluer i en smekk er vel bra.
 
Tilbake
Topp