• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Kokekjele 25L m/gjenget triclamp + WP-arm

Edit: Ny pris.

Selger min 25L kjele.

1.5" triclamp sitter på kranene. Disse kan taes av og man vil da sitte igjen med vanlig 1/2" NPT gjenger.

Det som IKKE følger med er RTD-proben. Så der må kjøper enten tette hullet eller sette i eget termometer. Standard hull for 1/2" gjenget dings.

Denne er ikke nevneverdig vasket før bilde, bare skylt etter siste brygg, så den så ut som den gjorde da jeg tok bildet. Men leveres i bling forfatning. Jeg har tatt godt vare på den.

Funker på induksjon. Lokket følger selvsagt med. Lagt ved en nydelig tegning av WP-armen lengr ned i tråden, det er 1/2" NPT som man får ut gjennom kjelen.

1500 + evt frakt og emballasje.

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg
 
Sist redigert:
Heh-heh. "Ikke nevneverdig vasket, bare skylt". Hva med å vaske den ordentlig før salg?

Det var ifht bildene, derfor jeg skrev at "den ser ut som den gjør" (på bildet). Jeg demonterer alt og renser/vasker hvis noen vil kjøpe den. men jeg skrev det for å "forklare" bildene, var bare litt utålmodig med å få ut annonsen. Den leveres i bling forfatning.

Men ser jo at det kom ikke frem i det hele tatt i annonsen.

Editerte annonsen nå, så at språkføringen virket som om jeg la ut ei søppeldynge for salg. Takk for tipset.
 
Sist redigert:
Jeg spør folket. Er 1500 for mye? Jeg føler selv ikke det. Er litt sugen på å få solgt den videre til noen som trenger den, men vil ikke gi bort heller da den finansierer deler av det nye oppsettet. Men 1500 er jo levelig å ha stående på hylla og, forsåvidt.
 
Tilbake
Topp