Kontigentbetaling?

Rune Alm

Norbrygg-medlem
Greier ikke å betale i år. Er usikker på om jeg betalte i fjor.
Ikke fordi jeg ikke har penger eller ikke vil betale.
Men fordi jeg ikke finner noen regning eller betalingsinfo.

Får melding på sms om at jeg må logge inn en eller annen plass for å finne faktura.
Er generelt forbannet på alle de plasser en må logge inn på en eller annen tjeneste for å finne regningen.
Greier ikke å logge inn grunnet at jeg har glemt passord eller noe annet feil. Ber om nytt passord, men får det ikke.

For min del så får bare medlemsskapet mitt gå ut da jeg ikke orker å styre mer med dette styret for å finne ut hva man skal betale og hvor.

Får vel til å lage øl selv om jeg ikke får være medlem lengre.

Hva er galt med faktura på mail? E-Faktura? Hvorfor skal en måtte logge inn på en ekstra server for å finne ut om betalingen?

Takk for fine år.

Rune
 
Jeg fikk faktura på epost 1. januar, som vanlig.

I medlemsportalen finner jeg også et "brev" med fakturaopplysninger. Siste avsnitt der lyder:
"Har du spørsmål kan du kontakte medlemservice på medlem@norbrygg.no". Du kan jo gi dem en siste sjanse?
 
Greier ikke å betale i år. Er usikker på om jeg betalte i fjor.
Ikke fordi jeg ikke har penger eller ikke vil betale.
Men fordi jeg ikke finner noen regning eller betalingsinfo.

Får melding på sms om at jeg må logge inn en eller annen plass for å finne faktura.
Er generelt forbannet på alle de plasser en må logge inn på en eller annen tjeneste for å finne regningen.
Greier ikke å logge inn grunnet at jeg har glemt passord eller noe annet feil. Ber om nytt passord, men får det ikke.

For min del så får bare medlemsskapet mitt gå ut da jeg ikke orker å styre mer med dette styret for å finne ut hva man skal betale og hvor.

Får vel til å lage øl selv om jeg ikke får være medlem lengre.

Hva er galt med faktura på mail? E-Faktura? Hvorfor skal en måtte logge inn på en ekstra server for å finne ut om betalingen?

Takk for fine år.

Rune


Som @Hannaas skriver: send en mail til medlem@norbrygg.no så løser det seg. Tok en kjapp sjekk på din profil i medlemssystemet, og den ligger uten registrert epostadresse, og følgelig har vi ikke noe epostadresse å sende faktura til (noe som helt korrekt ble gjort til alle medlemmer ved årsskiftet). Årsaken til at epostadressen mangler kan være at epostadressen du registrerte deg med da du ble medlem ikke lenger eksisterer. Eller andre årsaker.

Men om du ønsker hjelp til å motta faktura samt oppdatere epostadressen; send en mail til medlem@norbrygg.no
 
Har sendt mail. På min profil ligger det en korrekt E Mailadresse. Hvordan jeg skal kunne registrere den en gang til aner jeg ikke.
 
Har sendt mail. På min profil ligger det en korrekt E Mailadresse. Hvordan jeg skal kunne registrere den en gang til aner jeg ikke.
Hei Rune.

Jeg vil tippe at du blander sammen profilen din her på forumet (der du nok helt sikkert har registrert post-adressen din) og medlemssystemet til Norbrygg.
Medlemsystemet finner du her: HyperSys2 -

Det er nok der forvirringen ligger.

På hypersys logger du inn med epostadressen du er registrert med (men det kan jo bli et problem siden det virker som det ikke ligger registret en epostadresse på deg der) eller du kan logge på med medlemsnummeret ditt dersom du vet det.
Det er funksjonalitet for å få nytt passord der.

Uansett får du nok hjelp fra medlem@norbrygg.no
 
Hei Rune.

Først og fremst vil jeg beklage den dårlige opplevelsen du har hatt med Norbrygg.

Jeg har nå betalt kontingenten din fra min konto, og du er fremdeles medlem.

Du var registrert som betalt medlem også i fjor.

Vi er mange som kjenner oss igjen i den frustrasjonen som du beskriver i innlegget.

Ved anledning kan du Vipse meg kontingenten, eller spandere en øl når våre veier krysses.

Mvh.
Einar Michelsen
Leder i Norbrygg
 
Hei Rune.

Først og fremst vil jeg beklage den dårlige opplevelsen du har hatt med Norbrygg.

Jeg har nå betalt kontingenten din fra min konto, og du er fremdeles medlem.

Du var registrert som betalt medlem også i fjor.

Vi er mange som kjenner oss igjen i den frustrasjonen som du beskriver i innlegget.

Ved anledning kan du Vipse meg kontingenten, eller spandere en øl når våre veier krysses.

Mvh.
Einar Michelsen
Leder i Norbrygg
Det du gjør der har jeg ikke sett før... Kudos! :)
 
Hei Rune.

Jeg vil tippe at du blander sammen profilen din her på forumet (der du nok helt sikkert har registrert post-adressen din) og medlemssystemet til Norbrygg.
Medlemsystemet finner du her: HyperSys2 -

Det er nok der forvirringen ligger.

På hypersys logger du inn med epostadressen du er registrert med (men det kan jo bli et problem siden det virker som det ikke ligger registret en epostadresse på deg der) eller du kan logge på med medlemsnummeret ditt dersom du vet det.
Det er funksjonalitet for å få nytt passord der.

Uansett får du nok hjelp fra medlem@norbrygg.no

Takk så meget, så var det enkelt
 
Hei Rune.

Først og fremst vil jeg beklage den dårlige opplevelsen du har hatt med Norbrygg.

Jeg har nå betalt kontingenten din fra min konto, og du er fremdeles medlem.

Du var registrert som betalt medlem også i fjor.

Vi er mange som kjenner oss igjen i den frustrasjonen som du beskriver i innlegget.

Ved anledning kan du Vipse meg kontingenten, eller spandere en øl når våre veier krysses.

Mvh.
Einar Michelsen
Leder i Norbrygg


Opps, tusen takk. Men har nå fått faktura og betalt. Regner med at Epostadressen er registrert også. Så nå er det dobbeltbetalt, hvordan fikser vi det?
 
Tilbake
Topp