Korte ned produksjonstid.

Det lukter litt mer av inntaksventilen dagen derpå når jeg drikker hjemmebrygg/håndtverksøl kontra industripils. Men det har vel med humle å gjøre... Så er det selvfølgelig forskjell i alkoholmengden på å drikke 4 rignes vs. 4 IPA'er også....  

AlexanderD skrev:
Nei, synes du jeg burde øke mengden backup kasser? :p

Helt klart.... :klovn:
 
Jeg merker heller ingen forskjell på butikkpils og hjemmebrygg mht magen dagen derpå. Er ikke bra uansett :p

Er ikke så mye jeg kan gjøre lenger nå utenom og sikre at de har kullsyre ved å karbonere på høy temperatur. Så det får gå sin gang, så får jeg ta lærdom av det :)

Viktste ; Regner med det blir noen som tar med diverse polvarer også, da de av en eller annen grunn ikke bare drikker øl. Så har bestemt meg for at det er nok, så slipper jeg dra med meg 20 kasser frem og tilbake :p
 
Vel, om ikke ølet er ferdiggjæret kan det være du skal planlegge med ett avtrede pr mann, klart til bruk utpå formiddagen neste dag...
 
SveinB skrev:
Vel, om ikke ølet er ferdiggjæret kan det være du skal planlegge med ett avtrede pr mann, klart til bruk utpå formiddagen neste dag...

Målte SG over ett par dager og satt varmt på slutten for å gjøre sjansen minst mulig for det. Så burde ikke være noe problem :)
 
Tilbake
Topp