Kullsyrefylling

Ernst Nilsen As,  holder til i Alfaset 1.industrivei 4, 0668 Oslo.
Ring på forhånd og spør etter Knut, han brygger selv og vet hvordan det skal være.
 
Kan nevne at jeg var hos Ernst Nilsen AS i går og fikk fylt opp min 5-kilos flaske. Kjapp og god service. Prisen var kr. 350,-, som det vel ikke er noe å si på. Kr. 70/kg. Kun kontant betaling.

Jeg stusset litt over at prisen for fylling av en 2-kilos flaske ville være kr. 300,- altså over det dobbelte pr. kg.  :eek: Jeg hadde nemlig med en slik også, men avsto da jeg ikke hadde tilstrekkelig med kontanter, og det dessuten ble opplyst at all gjenværende CO2 måtte slippes ut før fylling kunne skje, og det var en ikke helt ubetydelig mengde igjen. Jeg tok den med bare i tilfelle, for om mulig å spare en ekstra forholdsvis lang kjøretur fra jobben, i arbeidstiden. Denne flasken blir heretter bare satt inn når 5-kilos flasken går tom og fram til jeg får tid til å ta en ny tur til Alna.  :laugh:
 
Oddvar Demmo skrev:
Skaffer du deg kobling mellom flaskene er det billigst å fylle den lille selv

Dette høres jo fornuftig ut, det hadde jeg ikke tenkt på. Takk for tipset. Fint om du kunne si noe om hvordan en slik kobling/fylling utføres? Må vel ha en armert slangstump da, og en eller annen slags tilkoblingshardware i hver ende av denne, kanskje? Går det utenom regulatoren(-e), eller? Unnskyld om jeg spør dumt.  :jaha:
 
Tilbake
Topp