Kvinner lagar betre øl enn menn

Pedal

 
Ja, kanskje, men kvifor er det så få kvinner som vågar ytra seg her på forumet då?

http://www.avisa-hordaland.no/nyhende/kvinner-lagar-betre-ol-enn-men
 
hehe, det har ofte undret meg hvordan det er likestilling å påstå at kvinner er bedre enn menn i noe. Mens det er diskriminering å påstå det motsatte...

alikevel holdes 98% av alle verdensrekorder av menn...
 
Drømmedama: Ei som brygger en prisbelønnt IPA med stor entusiasme, vasker flasker, vasker corneliusfat, fyller og karbonerer, tar generell opprydning og oppvasking, og ikke minst: Serverer homebrew til kælljen som sitter i sofaen
 
Erlendso skrev:
Drømmedama: Ei som brygger en prisbelønnt IPA med stor entusiasme, vasker flasker, vasker Corneliusfat, fyller og karbonerer, tar generell opprydning og oppvasking, og ikke minst: Serverer homebrew til kælljen som sitter i sofaen

Like reelt som julenissen, med andre ord jeg er en smule skeptisk til at hun finnes (til det motsatte er bevist)  :jaha:  ;D

Vel vel, er nå mest fornøyd med at jeg får holde på med dette glade vanviddet. Ingen grunn til å klage på kjerringa  :skitbra:
 
Drømmedama må vel heller være den som godtar at man holder på med dette uten å klage på rotet, enn å være den som skal vaske/rydde/servere.. det var vel på '50 tallet det..  ;)
 
Rune må tynes litt for den uttalelsen, men han er faktisk feilsitert. Hva han egentlig mente står i gårsdagens utgave av  Bergens Tidende (04.11.10).
 
Tilbake
Topp