Laboratorieflasker / borosilikatflasker 250ml, hvor?

Bryggselv er utsolgt, og vestbrygg har ikke nettbutikk? Jeg fant iallefall ingen handleknapp. De andre stedene jeg har funnet noe lignende selger ikke til privatpersoner. Hvis det er noen med vid hals så er det et stort pluss.

Hva med disse? http://www.kptkomet.no/produkter/no_biologi_laboratorieutstyr_668/glass-og-plast/vnr/055020/
Eneste minuset er at om du skal handle fra dem som privatperson er man nødt til å handle for min. 600kr.- eks. MVA.
KPT Komet skrev:
Priser

Alle priser er oppgitt eksklusiv mva i NOK. For privatkunder gjelder et minsteordrebeløp på kr 600,- eks. mva. Vi tar forbehold om prisendringer ved endrede innkjøpsbetingelser, valutaendringer eller andre forhold KPT Komet ikke kan påvirke. Vi tar også forbehold om trykkfeil i katalogen eller nettbutikken.

Betalingsbetingelser

Privatkunder må forhåndsbetale varene iht. mottatt faktura som oversendes per e-post. Varene plukkes og sendes etter registrert innbetaling.

Vært innom og kikket der og ja, og det frister ikke å handle små glassflasker for over 600 kroner

Aliexpress.com. kjøpte en liters erlenmeyer av en selger der til 70-80 kr inkl. Frakt. Tar litt tid med china air mail, men flott kolbe. Samme gjelder kuleventiler, ditt og datt, så lenge det er smått og lett nok.

Får prøve å ta en økt der igjen da. Det stoppet litt opp da jeg la til "wide mouth" i søkestrengen sist.

Send en melding til en av butikkene der og spør. de har nok mye mer enn de legger ut med riktig tekst...

Tilbake
Topp