Hydrometerene jeg har kjøpt fra Brewshop er importert av VWR, men tror man må ha bedrift for å handle med de. Men som @hrukin bruker jeg sprøyter (til 4-5 kr/stk) fra apotek + en 0.01-500g vekt fra ebay til 200kr til alt av tilsetninger.Tips til hvor man får kjøpt labutstyr? Målesylinder og pipetter til f.eks melkesyre eller kalsiumklorid (flytende)
Har handlet mye her i fra.Privatpersoner må handle for over 700,- Men de er rimelig mye billigere enn de fleste bryggebutikker og har et enormt utvalg.
Hjem - FYBIKON
Fybikon er en av Norges ledende leverandører av undervisningsutstyr til realfag med over 40 års erfaring. Vi produserer og selger også klasseromskart.www.fybikon.no
Privatpersoner må handle for over 700,- Men de er rimelig mye billigere enn de fleste bryggebutikker og har et enormt utvalg.
Hjem - FYBIKON
Fybikon er en av Norges ledende leverandører av undervisningsutstyr til realfag med over 40 års erfaring. Vi produserer og selger også klasseromskart.www.fybikon.no
Å bruke 700nkr gjør man vel bare ved gå FORBI en bryggebutilk...Tror nok jeg skal klare å fylle handlekurven for 700,- her ja
takk![]()
Jeg har kontaktet https://www.labdidakt.no/ som selger omtrent de samme tingene som Fybicon, men de forlanger ikke en minstesum på Kr. 700. De holder til i Drammen og en bestilling kan hentes slik at man unngår frakt. Her er prosedyren:Privatpersoner må handle for over 700,- Men de er rimelig mye billigere enn de fleste bryggebutikker og har et enormt utvalg.
Så jo veldig greit ut, fant ikke kolbe over 2 liter, men de har mye av det samme ja. Jeg holder til i Kristiansand, altså samme plass som fybikon og der kan man også henteJeg har kontaktet https://www.labdidakt.no/ som selger omtrent de samme tingene som Fybicon, men de forlanger ikke en minstesum på Kr. 700. De holder til i Drammen og en bestilling kan hentes slik at man unngår frakt. Her er prosedyren:
"Vi må ha varenummer og antall slik at vi kan klargjøre for henting. Så får du en bekreftelse og Vippser beløpet før henting."