1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Lansering av NM-vinneren

En tråd i 'Østfold' startet av Kjempetorsken, 26 Mar 2019.

1. Kjempetorsken

Kjempetorsken
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Lørdag 30.mars kl 18.00 blir det offisiell lansering av Highland Diet på The George i Moss. NM-vinner Andreas Högfeldt vil selv være tilstede for å presentere vinnerølet.

Dette er altså Nøgne Ø Highland Diet som Andreas og Nøgne Ø brygget i stor skala på Nøgne Ø som en del av premien for NM-gullet. Ølet er en skotsk mild ale på 4,5%.
    Ingen påmelding er nødvendig.

Zum Anzeigen anmelden oder registrieren

Vedlagte filer:

2. Håkon Bugge

Håkon Bugge
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hmm, vant han ikke med et øl på 3.7% etter en second runnings? Hvis dere gjør det samme, hva brygger dere på first run?

3. gustavf

gustavf
    Expand Collapse
    Sentralstyre

Normal bryggeprosess for det kommersielle ølet. Det ble også brygget litt sterkere enn hjemmebrygget, så vidt vi fikk beskjed om på hjemmebryggerdagen var det for å gjøre det litt mer salgbart. 3,7% treffer ganske uheldig på avgiftsnivå.

4. msevland

msevland
    Expand Collapse
    Fylkesleder Oslo
    Fylkesstyre

Det selges lite Klasse C i Norge, siden det er en ukjent klasse. Ser til min glede at både store (Hansa 365) og mindre Eik&Tid nå kommer med slike øl.
    Det er vanskeligere å brygge, men perfekt for oss som enda ikke har robotklipper
    Gleder meg veldig til NM vinneren kommer i butikk, og håper den selger og smaker godt som kl. D.
    Gratulerer til både Andreas og NøgneØ

Frode:D liker dette.
  5. Holmentoppen

Holmentoppen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Slutter meg til gratulantene! Gleder meg til å smake :p

Del denne siden