1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Leifs flaskevasker

En tråd i 'DIY' startet av Leif RBE, 23 Feb 2015.

1. Leif RBE

Leif RBE
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Takk takk :) Kunne du tenke deg å gi den et nytt hjem? :)

2. Bjørnar E

Bjørnar E
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg bruker fat så det er ikke noe for meg

3. Bastian

Bastian
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hei Leif RBE,
    er salgstilbudet ditt forsatt aktuelt?
    Hilsen interessert fra Bergen :)

4. Leif RBE

Leif RBE
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Ja fremdeles aktuelt :)

Manifoilen har blitt grønn i fargen men funker like bra. Har bare brukt den en gang. Ble ferdig med den på min peak, og så har aktiviteten bare gåt nedover siden!

5. Geiren

Geiren
    Expand Collapse
    Registrert bruker

et spørsmål @Leif RBE. hvordan takler disse pumpene PBW? siden PBW skal vell brukes med varmt vann? ser det står de tåler maks 35 grader

6. Leif RBE

Leif RBE
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Godt spørsmål @Geiren Jeg har bare brukt den en gang og da med varmt vann fra springen. Litt usikker på tempen der men er nok rundt 60 og det gikk fint. Men om det går i lengden vet jeg ikke noe om.

7. Aaaaalf

Aaaaalf
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Får denne plass i tuborg kasser evt en annen dings man kan bruke da?

8. Leif RBE

Leif RBE
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Lutt usikker på spørsmålet ditt, men man kan iallefall tre en tuborgkasse over en ferdigvasket batch som står i fastracken og så flippe den over for langtidslagring i en tuborgkasse.

Jeg har forøvrig enda ikke kommet meg tilbake på høyt nok bryggetempo til at jeg har noe behov for den. Så om noen vil gi et par høvdinger for den så er den nok til salgs :)

9. Aaaaalf

Aaaaalf
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Det var akkurat det svaret jeg var ute etter! tusen takk :)

10. Leif RBE

Leif RBE
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Vil det si at du er interesert i å spare jobben det vil være å lage en selv og heller kjøpe min? :)

11. Erik L

Erik L
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hei
    Hva er med viss du selger dette

12. Leif RBE

Leif RBE
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Alt som du kan se på bildet i den originale posten. Manifolden, "kassen", pumpene og fastrackene

13. Leif RBE

Leif RBE
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Hei! Rydder i boden idag og denne dukket opp igjen. Kjørte en full test i hagen og den virker som den skal. Kommer ikke til å bruke den så bedre så selge selv om det er vemodig. Riggen inkluderer 6 fastracks til verdi av 1100 med.

Jeg kan selge for 1500 noks eller bytte mot 2 brukte corneliusfat eller en Marks Keg Washer.Om ingen vil ha den lager jeg fontene eller hagedusj av den :)

Dagens test:

14. Dansken

Dansken
    Expand Collapse
    Registrert bruker

CC59EE17-DC72-4A33-8945-19DA6836DD04.png 158308D0-E7B4-45CF-B373-DC21AB8FCE06.jpeg

Sveisetråd-tipper er glimrende dyser til flaskevask, se bilder. Er ikke sikker på metallegeringen, men virker egentlig for lette til å være ren kobber... så omtanke mht vaskemiddel er nok greit å ha med seg

Greie gjenger å skru inn i slange, og pen løsning uten sveis og dyre skjøter.

msevland liker dette.
  15. Leif RBE

Leif RBE
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Fiffig! Har solgt min kjære vasker nå, og kjøpt Marcs Kegwasher istedenfor :)

Finn Berger liker dette.

Del denne siden