Leifs flaskevasker

Hei Leif RBE,
er salgstilbudet ditt forsatt aktuelt?
Hilsen interessert fra Bergen :)

Ja fremdeles aktuelt :)

Manifoilen har blitt grønn i fargen men funker like bra. Har bare brukt den en gang. Ble ferdig med den på min peak, og så har aktiviteten bare gåt nedover siden!
 
Godt spørsmål @Geiren Jeg har bare brukt den en gang og da med varmt vann fra springen. Litt usikker på tempen der men er nok rundt 60 og det gikk fint. Men om det går i lengden vet jeg ikke noe om.
 
Får denne plass i tuborg kasser evt en annen dings man kan bruke da?

Lutt usikker på spørsmålet ditt, men man kan iallefall tre en tuborgkasse over en ferdigvasket batch som står i fastracken og så flippe den over for langtidslagring i en tuborgkasse.

Jeg har forøvrig enda ikke kommet meg tilbake på høyt nok bryggetempo til at jeg har noe behov for den. Så om noen vil gi et par høvdinger for den så er den nok til salgs :)
 
Lutt usikker på spørsmålet ditt, men man kan iallefall tre en tuborgkasse over en ferdigvasket batch som står i fastracken og så flippe den over for langtidslagring i en tuborgkasse.

Jeg har forøvrig enda ikke kommet meg tilbake på høyt nok bryggetempo til at jeg har noe behov for den. Så om noen vil gi et par høvdinger for den så er den nok til salgs :)

Det var akkurat det svaret jeg var ute etter! tusen takk :)
 
Hei! Rydder i boden idag og denne dukket opp igjen. Kjørte en full test i hagen og den virker som den skal. Kommer ikke til å bruke den så bedre så selge selv om det er vemodig. Riggen inkluderer 6 fastracks til verdi av 1100 med.

Jeg kan selge for 1500 noks eller bytte mot 2 brukte corneliusfat eller en Marks Keg Washer.Om ingen vil ha den lager jeg fontene eller hagedusj av den :)

Dagens test:

 
CC59EE17-DC72-4A33-8945-19DA6836DD04.png 158308D0-E7B4-45CF-B373-DC21AB8FCE06.jpeg

Sveisetråd-tipper er glimrende dyser til flaskevask, se bilder. Er ikke sikker på metallegeringen, men virker egentlig for lette til å være ren kobber... så omtanke mht vaskemiddel er nok greit å ha med seg

Greie gjenger å skru inn i slange, og pen løsning uten sveis og dyre skjøter.
 
Tilbake
Topp