Lervig Lucky Jack

katla

 
Har nytt Lervig sin Lucky Jack for andre gong og det er eit nydeleg øl.  Rogalandsvatn greier eg ikkje men pilnermalt har vel Birger på Vestbrygg og så spørs det om han har Amarillo og Citra humle og Chinook.  Nokon som har ei nokolunde oppskrift på dette nyelege ølet?
 
Prøv denne.....



Lucky Bastard( Forhåpenligvis)

Style: Amerikansk Pale Ale

Brewer: Bernt
23 liters



OG: 1045
Alcohol: 4,5 % by vol.
Colour: 14 EBC (Amber)
Bitterness: 30 IBU
BU/GU: 0.66

Pilsner Malt 3 EBC 3700 grammes
Cara Amber 60 EBC 230 grammes
Cara Crystal 120 EBC 230 grammes
Kandis (light) 135 grammes


Mash schedule: 64 degrees for 60 minutes, 72 degrees for 15 minutes.
Mash out 78`c


Hops

Simcoe  11 g 90 min

Perle  10 g 60 min

Amarillo  15 g 15 min

Chinnok 15 g  15 min

Citra 8 g 5 min

Citra 20 g Dry hop after primary fermentation (4 days)

Fermentation
Yeast: WLP051 California Ale V Yeast
Fermented at 18 degrees C for 14 days.

Pleier å ligge på rundt 80% effektivitet
 
Takkar for hjelp med oppskrifta. 

Trur det må bli Bernts si løysing - den oppskrifta som var grunnoppskrifta frå Lervik på 18000 liter hadde ein del spesielle ingrediensar og  til 25 liters batch  blir det vanskeleg å få til mengdene om ein då ikkje har tilgong til eit laboratorium med slikt utstyr (0.125 gram Zink sulfate for ikkje å sei 0,05 ml Anti Foam….)  ::)

Så vi får sjå om vi får bryggja det ein av dagane.  :)
 
Bernts skrev:
Prøv denne.....



Lucky Bastard( Forhåpenligvis)

Style: Amerikansk Pale Ale

Brewer: Bernt
23 liters



OG: 1045
Alcohol: 4,5 % by vol.
Colour: 14 EBC (Amber)
Bitterness: 30 IBU
BU/GU: 0.66

Pilsner Malt 3 EBC 3700 grammes
Cara Amber 60 EBC 230 grammes
Cara Crystal 120 EBC 230 grammes
Kandis (light) 135 grammes


Mash schedule: 64 degrees for 60 minutes, 72 degrees for 15 minutes.
Mash out 78`c


Hops

Simcoe  11 g 90 min

Perle  10 g 60 min

Amarillo  15 g 15 min

Chinnok 15 g  15 min

Citra 8 g 5 min

Citra 20 g Dry hop after primary fermentation (4 days)

Fermentation
Yeast: WLP051 California Ale V Yeast
Fermented at 18 degrees C for 14 days.

Pleier å ligge på rundt 80% effektivitet

Hvor lik ble denne? liknende eller til forveksling lik?
 
katla skrev:
Takkar for hjelp med oppskrifta. 

Trur det må bli Bernts si løysing - den oppskrifta som var grunnoppskrifta frå Lervik på 18000 liter hadde ein del spesielle ingrediensar og  til 25 liters batch  blir det vanskeleg å få til mengdene om ein då ikkje har tilgong til eit laboratorium med slikt utstyr (0.125 gram Zink sulfate for ikkje å sei 0,05 ml Anti Foam….)  ::)

Så vi får sjå om vi får bryggja det ein av dagane.  :)

Ville berre skalert malt, humle og vatn. Tilsatt gjær etter mr.malty. Om eg skulle justert vatnet hadde eg gjort det etter Gahr's tabell frå medlemseksjonen.

Antifoam treng du berre om du er plaga med overkoking...
 
Zinksulfat er gjærnæring med zink (f.eks. Wyeast gjærnæring eller Servomyces).
 
Oppskriften jeg justerte er til forveksling lik..'

Jeg fikk ikke så lav utgjøring som jeg håpet, så den ble et hint mer maltfull enn orginalen. Samt at når jeg smakte på den, så ristet jeg inn co2 så tørrhumlen var mer fremtredene pga manglende lagring.
Det eneste jeg skal forandre til neste gang er kanskje litt mer bitterhumle. ellers er den veldig bra. og grunnsmaken er lik orginalen.

Jeg skal ihvertfall fortsette å kjøpe Lucky i bøtter å spann for å sammenligne med.
 
Bernts skrev:
Oppskriften jeg justerte er til forveksling lik..'

Jeg fikk ikke så lav utgjøring som jeg håpet, så den ble et hint mer maltfull enn orginalen. Samt at når jeg smakte på den, så ristet jeg inn CO₂ så tørrhumlen var mer fremtredene pga manglende lagring.
Det eneste jeg skal forandre til neste gang er kanskje litt mer bitterhumle. ellers er den veldig bra. og grunnsmaken er lik orginalen.

Jeg skal ihvertfall fortsette å kjøpe Lucky i bøtter å spann for å sammenligne med.

WLP051 gir ein del lågare utgjæring enn WLP001 som er i originaloppskrifta. Personleg likar eg veldig godt WLP051 i pale ale og er ikkje så nøyen på om FG blir litt i høgaste laget.
 
Då er Lucky Jack Bastard m. modifikasjon på veg ned i gjæringsbøtta.  Har meska etter originalskjemaet frå Lervig og ellers brukt Bernts oppskrift og så har eg auka bitterhumla nokre gram sidan Bernts antyda at det sto på planen. Vonaleg er vatnet her i Bergen nokolunde greit - fekk ikkje tak i vassmodifikasjon som Lervig brukar. Heller ikkje sinksulfat. 

Det går vel greit å "tørrhumla" med pellets går eg ut frå (når det er tid for det)- det blir for min del ein ny metode.  Så får vi sjå om nokre vekers tid om denne Bernts/Bergensbastarden av Lucky Jack kan samanliknast med originalen. 

Takk til alle for hjelp med oppskrift og så kjem dommen om eit par vekers tid eller så.
 
Lykke til.. Pelletsen kan du bare plumpe rett i karet, men vent til sormgjæringen er over.
 
Odland skrev:
Kan godt teste et glass av denne jeg. Skal ikke legge med ned å brånekte.

Den er grei, Jeg kommer hjem over helgen så jeg ringer deg. og kanskje vi kan få sett litt på beersmith i samme slengen.
 
Då er Bastard Lucky Jack flaska.  Eg tørrhumla litt ekstra - hadde i 30 gram Citra i staden for 20 gram.  Smakte no godt så langt og eimen når ein opna gjærdunken med all Citra-humla var direkte  himmelsk.

Og sidan det ikkje sto noko om irish moss så brukte eg ikkje det - vørteren var klar som vatn før koking.  Men no - tåkete som eit kveiteøl.  Litt rart  - eg kjøler vel ned vørteren på under 10 minutt med den relativt store kopparspiralen eg brukar så eg ville ha trudd det vera cold break god nok..  kanskje det ikkje sto lenge nok før eg tappa det over i gjæringsfatet.  eller kanskje det er noko med pilsnermalt som lagar tåke.  her må det lesast.

Så får det testast igjen om 3-4-5 dagar - med kolsyre.    Er dette øl som må lagrast litt eller er det ferskøl?
 
katla skrev:
Og sidan det ikkje sto noko om irish moss så brukte eg ikkje det - vørteren var klar som vatn før koking.  Men no - tåkete som eit kveiteøl.  Litt rart  - eg kjøler vel ned vørteren på under 10 minutt med den relativt store kopparspiralen eg brukar så eg ville ha trudd det vera cold break god nok..  kanskje det ikkje sto lenge nok før eg tappa det over i gjæringsfatet.

Uklarhetene er nok hot- og cold break som ikke har falt til bunns enda. Det tar litt tid fra endt kjøling til det er klar vørter helt til bunns i kjelen :)
 
Jeg tilsatte irsk Moss, og beklager at dette datt ut i oppskriften. Men det går nok helt bra..

Ang ferskheten og drikkbarhet, så merker jeg at bitterheten kommer mer og mer frem ettersom aromahumlen/ tørrhumlen " slipper" taket.

Okke som., godt er det.
 
Tilbake
Topp