Bernts skrev:Prøv denne.....
Lucky Bastard( Forhåpenligvis)
Style: Amerikansk Pale Ale
Brewer: Bernt
23 liters
OG: 1045
Alcohol: 4,5 % by vol.
Colour: 14 EBC (Amber)
Bitterness: 30 IBU
BU/GU: 0.66
Pilsner Malt 3 EBC 3700 grammes
Cara Amber 60 EBC 230 grammes
Cara Crystal 120 EBC 230 grammes
Kandis (light) 135 grammes
Mash schedule: 64 degrees for 60 minutes, 72 degrees for 15 minutes.
Mash out 78`c
Hops
Simcoe 11 g 90 min
Perle 10 g 60 min
Amarillo 15 g 15 min
Chinnok 15 g 15 min
Citra 8 g 5 min
Citra 20 g Dry hop after primary fermentation (4 days)
Fermentation
Yeast: WLP051 California Ale V Yeast
Fermented at 18 degrees C for 14 days.
Pleier å ligge på rundt 80% effektivitet
katla skrev:Takkar for hjelp med oppskrifta.
Trur det må bli Bernts si løysing - den oppskrifta som var grunnoppskrifta frå Lervik på 18000 liter hadde ein del spesielle ingrediensar og til 25 liters batch blir det vanskeleg å få til mengdene om ein då ikkje har tilgong til eit laboratorium med slikt utstyr (0.125 gram Zink sulfate for ikkje å sei 0,05 ml Anti Foam .) :
Så vi får sjå om vi får bryggja det ein av dagane.
Bernts skrev:Oppskriften jeg justerte er til forveksling lik..'
Jeg fikk ikke så lav utgjøring som jeg håpet, så den ble et hint mer maltfull enn orginalen. Samt at når jeg smakte på den, så ristet jeg inn CO₂ så tørrhumlen var mer fremtredene pga manglende lagring.
Det eneste jeg skal forandre til neste gang er kanskje litt mer bitterhumle. ellers er den veldig bra. og grunnsmaken er lik orginalen.
Jeg skal ihvertfall fortsette å kjøpe Lucky i bøtter å spann for å sammenligne med.
California ale V. Litt fruktigare ja. "Husgjæren" til Ægir.Bernts skrev:WLP051 er det også california ale.??
Og er det den som blir litt fruktigere.
Odland skrev:Kan godt teste et glass av denne jeg. Skal ikke legge med ned å brånekte.
katla skrev:Og sidan det ikkje sto noko om irish moss så brukte eg ikkje det - vørteren var klar som vatn før koking. Men no - tåkete som eit kveiteøl. Litt rart - eg kjøler vel ned vørteren på under 10 minutt med den relativt store kopparspiralen eg brukar så eg ville ha trudd det vera cold break god nok.. kanskje det ikkje sto lenge nok før eg tappa det over i gjæringsfatet.