"Lim" til varmeelementer

skal jo gå ann å regne det ut og... er 2,8 kw... hvor mange ett eller annet gir det og hvor mange grader kan du fiorvente
 
Tror jeg må roe litt ned på kjøp av Netthandelen bryggere... fikk julekort fra dem i år... :eek:
Alltid et dårlig tegn når butikkene går med så godt overskudd at de har råd til julekort:D

Fra spøk til alvor, hva koster en slik iberegnet kostprisen på ombygd elektronikk, sånn ca.
Se bort fra ødelagt varmelement selvsagt, det skjer vel ikke hos alle regner jeg med.
 
Brygger: 30l ca 2000-2500 inkl frakt 60l 2800 - 3500 inkl frakt
Ombygning med skap, pid, pumpe, efektetyring, brytere, pt100 ledninger og annet dill... ca1500-2000 grovt overslag (kommer litt ann på hva du vil ha av pumpekvalitet og pid kvalitet, skal sies jeg er nesten mest fornøyd med rex som er den desidert billigste.)
 
Om det er av interesse så kan jeg sette opp en inkjøpsliste etter hva jeg har kjøpt... er langt fra sikkert det er noe fasit.. med priser jeg har betalt
 
Jeg har brygge anlegg. Ikke for min del, andre må melde intr. så får du ev. vurdere om du gidder
 
Under 5 lapper altså
For en 30l så er det fult mulig å bygge for under 5 lapper. 60l så blir det litt mer, koster jo fort litt mer for bryggeren. Skal du lage styring for HLT og brygger i ett så må du ha 16A, noe kinaeletronikken ikke nødvendigvis takler, da må du inn med kontaktorer eller reele.. da drar det fortr på seg en lapp til
 
Tilbake
Topp