1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Lokalene, dugnad og øl

En tråd i 'Grenland Bryggerlag' startet av Joakim A, 3 Aug 2012.

1. Joakim A

Joakim A
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Da har vi hatt nok en dugnad i klubblokalene og det begynner snart å bli klart der nede. Benker, bord og stoler er på plass så det er ikke noe problem å sette seg ned og ta seg en øl eller tre i jobbingen.

Vi tenker å ha dugnad hver torsdag klokken 18 framover for å ta en siste innspurt før innvielse av barlokalet, regner med å se mange av dere framover.

Legger ved bilder av lokalet og en liten stabel med ølkasser, vi har rundt 500 flasker øl nå ;)

Vedlagte filer:

2. Weholt

Weholt
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Dere har gjort en kjempejobb!! Det er jo blitt dritbra! Håper å kunne stikke innom snart, kanskje ta med noen av mine egne øl og få noen tilbakemeldinger. Etter nyttår håper jeg også på mulighet for litt mer deltagelse fra min side. Stå på! :)

3. KyrreK

KyrreK
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Det var deilig å få benkene inn. Mesteparten av romklangen forsvant da. Så det er bra!

4. Weholt

Weholt
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Men ser dere baserer dere veldig på flasker. Har nettopp gått over til fat og det er så sinnsykt mye lettere å ha med å gjøre. Tenker dere på å anskaffe dette etterhvert, tappetårn etc?

5. Joakim A

Joakim A
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Flasker er billig, enkle å skaffe og trenger lite utstyr, perfekt i starten.

Det er klart at fat er bedre i lengden men vi burde komme i gang og få opp økonomien litt før det

6. JensD

JensD
    Expand Collapse
    Moderator

Var en bra dugnad på lørdag. Fikk ryddet en del, satt opp hyller til ølflaskene våre og brygget 25l med stut. Bra innstats fra alle som møtte opp!

Vedlagte filer:

Del denne siden