Luftopperert korkeutstyr

Hei!
Mener at Lars la ut en link om slikt utstyr han hadde kjøp her.Men finner ikke igjen linken,

Kan noen hjelpe?
 
Ellers var det vel Huub som oppga linken i en tidligere tråd, jeg bruker standard bordmodell.
 
Jeg brygger i såpass små kvanta at det blir nok ikke aktuelt med slikt utstyr, men hvor mye må man ut med for et slikt vidunder?
 
Slik jeg ser det så har man behov for en god flaskefyller før man kjøper luftopperert korkeutstyr. Jeg har ved ett par anledninger testet NØ sin (3 spout) og det går utrolig fort. Hvis man er 2 personer, den ene fyller og den andre korker, da er det ikke noe problem å fylle raskere en den andre kan korke (manuell bordmodell).

Jeg har sjekket litt priser på flaskefyller. 2 spout kommer på ca 6500 og 3 spout på ca 10000, og det er med flaskefyller for øl.

Jeg synes det er litt for mye penger, derfor lurer jeg på om noen av dere bruker ett opplegg som er litt billigere?
 
Den luftopererte vi kjøpte kostet 320 euro inkl frakt hvis jeg ikke husker feil.Kombinert med en beergun fyller og korker en mann 50 liter øl med kullsyre
i timen.
 
Tilbake
Topp