Malt til Trondheim

Jeg er nesten klart til å brygge mit første 'all grain' men trenger malt. Ha vært inn på Vinråstoffhuset før nytt år for å kjøpe det men de hadde kun Pilsner malt. Fikk beskjed å komme tilbake 2 uke i januar men igår hadde dem kun en sekk (25kg) pale ale malt. A. Jeg trenger ikke så mye med en gang og B. det var kr725???

Nå gir jeg opp med de der, ingen ting eller alt alt alt for dyrt så skal kjøpe fra Bryggselv eller Petit Agentur og ikke tenke på frakt men er det noen andre som skal kjøpe snart så frakt blir litt mindre til sammen eller har noen 5 - 10kg de har lyst til å selge?

Forøvrig kjører Petit-Ola innom Trondheim innimellom, og da tar han med en sekk til deg fraktfritt om du spør pent.

Vinråstoffhuset er ikke å anbefale med mindre det virkelig brenner på dass. Petit har rask og relativt rimelig levering pr. post til Trondheim

Tja, 10kr/kg.
Best før dato nærmer seg (februar en gang, tror jeg), men den skal nå holde seg bra en god stund etter det.
Du kan få så mye du vil igrunn.

Trenger du noe spesial-malt?
Vi har ikke så mye av det, men du kan få med til ditt første brygg om du vil (og vi har).
Vi har (fra toppen av hodet):
Krystallmalt EBC150 og 400
Special-B
Carafa I og III
Roasted Barley
Amber
pluss noen småting

Tilbake
Topp