• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

March 809 pumper til salgs

katla

 
Eg har 2 stk March 809 pumper til salgs.     Modell 809 PL-HS/C 230V.  
   
Pumpe nr 1:  heilt flunkande ny og ubrukt:  1250 kr. - du må berre montera kontakt på den
Pumpe nr 2:  brukt ein gong.  1150 kr.   - har kontakt på ledningen.

Har også impellaroppgradering til dei slik at dei i praksis vert 815 pumper - om nokon ynskjer seg dette - den må eg ha 200 kroner for (frå den som har kjøpt pumpene… ellers kostar dei 250..)

Om du bur utanfor Bergensområdet kjem frakt i tillegg..  Dei veg omlag 2-3 kg - som betyr at med "klimanøytral servicepakke" kjem frakta Bergen-Oslo på 79 kroner..

http://www.marchpump.com/809pl-hs-c/

Vert seld som dei er.   Er ikkje CE-merka.  Er kjøpt på Ebay frå USA = ingen garantirettar.  

Om du sjøl skal importera ei slik ny pumpe idag frå seljar på ebay kostar pumpa 125 USD - så kjem det 53 USD i frakt og vareverdi vert over 1000 kroner og då vil posten ha 234 kr i fortolling og du må i tillegg ut med over 250 kr. o MVA - og pumpa kjem deg på ca. 1510 kroner.
 
Ja - eg har ein del av denne oppgraderinga igjen.  250 kr. pr. stk.  (200 kroner var meint som spesialpris for dei som kjøpte Marchpumper som eg ville bli av med - det gjekk vel kanskje ikkje direkte fram )..
 
katla skrev:
Ja - eg har ein del av denne oppgraderinga igjen.  250 kr. pr. stk.   (200 kroner var meint som spesialpris for dei som kjøpte Marchpumper som eg ville bli av med - det gjekk vel kanskje ikkje direkte fram )..

LOL nei. det gjorde ikke det ;), men ok. jeg tar den. Sende meg pm om total :)
 
Såvidt eg har forstått  så er den kraftigare 815 pumpa ei 809 pumpe med ein 815 impellar.  Pumpene dine må vera av ein 809 HS modell.
 
Det ser ut til at du har ein modell som kan oppgraderast…  Utan at eg er så veldig ekspert på March pumper av å ha kjøpt 2 og seld 2 …     
 
Vi har nå oppgradert pumpa vår med impeller kjøpt fra Katla. Har ikke kjørt noen sammenligningstester på flow, men det virker å gå fortere.

Under bytte la jeg merke til at akselhullet på den nye impelleren hadde en lurimeter eller to større diameter i forholde til original impeller. Det var mulig å bevege den sideveis på akselen, mens original impeller ikke var bevegelse på. Flere som har sett det samme?

Det vi ser som en stor fordel er at pumpa har et mye kraftigere sug nå enn før (og sikkert derfor større løftehøyde). Til vårt bruk der pumpa blir brukt til å resirkulere mesk samt pumpe fra mesketank og inn i koker så er dette ei etterlengtet forbedring. Vi har tidligere slitt litt med at pumpa har hatt problemer med å dra vørteren ut av mesketanken og inn i kokeren, spesiellt på siste skylling (kan delvis skyldes høy løftehøyde). Dette har medført alt for lang skylletid. Nå på siste brygging gikk dette som en lek. Pumpa hadde faktisk lyst til å dra silikonslangen på sugeside flat (kjente at slangen ble helt myk og lett å klemme flat), når vi stengte suget. Vi stenger suget før vi slår av pumpa for å unngå backflow...

Det virker også som at pumpa takler luft bedre enn før. Hadde ingen tilfeller der vi måtte stoppe pumpa og tømme den for luft under brygginga.

Alt i alt ei meget god oppgradering som anbefales til alle som har muligheten  :ilike:
 
Beant skrev:
La du merke til noe slark på den nye impelleren?

I følge produsenten skuldast dette produksjonstoleransar på aksling og impeller. Ein kan ende opp med minimum holstørrelse og maks akseldiameter slik at impelleren blir trang. Og omvendt.

Eg ville ikkje bekymra meg om pumpa ellers høyrest frisk ut og ikkje har raslelydar under drift. Undertrykket i front av impelleren dreg veska (vørteren) ut mellom aksling og impellerboret fra baksida av magneten. Dette for smurning og kjøling.
 
Tilbake
Topp