Medlemskap.

Eg har forsøkt melde meg inn nokre gongar sidan tidlig i haust, utan at det har skjedd stort. Har vel og purra i denne tråden tidligare.
Lika heller ikkje å mase, men syns kanskje Hans Einar er inne på noko. Det ser jo og ut til at dette er noko som har vore gjentakande problem over lengre tid, så spørsmålet er jo om det er for tungvindt og at prosessen slik den er per no tek for mykje tid?
 
Hei folkens. Det er beklagelig at dere har hatt problemer med innmeldingen til Norbrygg.
Normalt sett skal dette ikke være ett problem.

Dere som har problemer med innmeldingsskjemaet og ikke har hørt noe eller fått medlemsstatus etter 30 dager,
send meg en mail: aleksander.baustad@gmail.com

NB! Merk mailen med: Medlemskap Norbrygg

Så skal jeg få ordnet opp floken :)
 
Nei se der, nå står plutselig både jeg, bendikt og Hans Einar som medlemmer i Norbrygg på forumet.
Ting skjer i alle fall. Tipper det er Aleksander_B vi kan takke.

Da avventer jeg litt til, og ser om giro og medlemskort dukker opp, før jeg sender mail.

Detta blir nok bra.
 
Det er Gahr som skal ha kred her. :)

Men, for dere som meldte dere inn i Desember og Januar får giro i posten iløpet av Februar.
 
Alle kan forøvrig anse seg som fullverdige medlemmer når de har mottatt mail om at vi har mottatt innmeldingen.
 
Har du prøvd å sende mail til meg om saken?

Send meg din adresse, fullt navn og tlf. nummer så skal vi fikse det med en gang.
 
TroSev skrev:
Direkte useriøst. Snakkes om rabatter og medlemskap. Hører ikke en dritt. Setter pris på denne siden, men er det et leke styre som driver siden.  Blir bare flaut. Prøvd aktiv i 3 mnd men ikke fått noen giro enda. Har mine tanker.
TroSev; forstår at du blir frustrert, blir det selv til tider når ikke alt går som jeg forventer...

Men husk nå på at dette ikke er et kommersielt forum hvor du betaler for en tjeneste som skal leveres. Servicegrad vil variere all den tid det er mennesker som deg og meg som bruker av sin fritid for å gi oss alle et tilbud!

Jeg vet ikke noe om din erfaring med Norbrygg, forumet eller annet, men generelt er min erfaring at tålmodighet/hyggelig tone i henvendelser gir mer enn befrielsen en "utblåsning" gir  :)

I beste mening, Bård.
 
Hei.

Mitt medlemskap gikk ut første april, og jeg er selvfølgelig interessert i å fortsette dette. Kan jeg forvente en ny giro i posten i løpet av relativt nær tid, eller må jeg gjøre noe mer aktivt enn å vente i sofaen?

Forøvrig en stor takk til alle dere som driver Norbrygg, med forumet, fremover. Ildsjeler som tilrettelegger for mye glede i min hverdag ihvertfall.
 
Ja, du kan forvente en ny giro i løpet av noen dager, dersom du ikke har byttet adresse uten å gi beskjed.
 
Har også problemer med å bli medlem.  Meldte meg inn for 1,5 måned siden,  men ikke hørt noe.  La inn på nytt idag, så får håpe det går bedre!  Leste at det var planer for nytt medlemsskapssytem, så det er håp om at dette kan bli bedre i fremtiden. :)
 
Jeg har samme opplevelse. Kunne kanskje en fra styret forklare litt om systemet og hvor det evt svikter?
 
Når du melder deg inn, sendes innmeldinga til ansvarlig for forumet, som gir deg tilgang til medlemsdelen på forumet. Så sendes innmeldinga til kasserer som sender faktura på neste månedlige fakturering og da er det opp til Visma og Posten å få regninga fram.

Dersom du melder deg inn like før ei fakturering og det tar et par dager å få deg gjennom prosessen, får du ikke giro før på neste måned. Ei drøy uke på fakturaproduksjon så kan det ta 6-8 uker før du får faktura.


Jeg opplever egentlig ikke at prosessen feiler så ofte, men dersom noen forventer umiddelbart så stemmer ikke det.

Vær så snill å ikke melde deg inn flere ganger, men send heller en mail og sjekk. Å registrere medlemmer er en del jobb, og å rydde opp i ei dobbeltregistrering er enda mer jobb.
 
Da er det hos ansvarlig for forumet at det har stoppet, for jeg har fortsatt ikke fått adgang til delforumet  :help:
 
Hei.

Meldte inn en kamerat i dag, og skulle gjerne betalt for medlemskapet før NM da han har medlemsbillett til NM. Har selv ikke mottat noe medlemskort, så er faktisk ikke sikker på om jeg har betalt selv. Går det ann å få sendt faktura på mail?
 
Tilbake
Topp