NM 2014 - billettsalg og utstillere til publikums favoritt

Hva trenger man for å kjøpe billett med medlemspris?
Jeg meldte meg inn i stad. Fikk faktura og betalte. Har da et medlemsnummer. Er det nok?
Tenkte det var like greit å bli medlem her nå. Har fulgt med en stund og blir nok kjøp av utstyr snart :)
 
Eriki skrev:
Må man kjøpe to billetter for to brygg?

Hvis du tenker påmelding for utstillere så trenger du ikke kjøpe billett i det hele tatt. Utstillere slipper gratis inn med en medbrygger og alle ølene deres. Det er ikke noen begrensning på hvor mange øl man kan stille med (men om du tenker å stille med så mange at du trenger mer enn en vanlig stand er det sikkert lurt å snakke med NM-komiteen).

Dette ut fra hva jeg har forstått av info fra NM-komiteen, korriger meg gjerne om det ikke stemmer.
 
Norbryggs Publikumsfavoritt er første del av NM for 2014

Arrangementet starter kl 19:00, dørene åpner 18:30 og stenger kl 20:00.

^ Det må være en skrivefeil? :p
 
Et vellykket kjøp, men det tok ca 2,5-3 min før bekreftelsen kom. Bank-ID var ikke nødvendig. Vi sees!
 
Har nå meldt meg på som utstiller med ett øl. Kommer det ikke bekreftelse? Ingen utlogging, er det bare å lukke vinduet?
 
Hvorfor nekter systemet å godta brukernavnt mitt!! Jeg sjekket det dudt i dag formiddag!!! Jeg får ikke bestilt!
 
Morten og jeg meldte på to øl hver da det åpnet, men vi har ikke fått noen bekreftelse på epost enda, men det kommer kanskje etterhvert?
 
Kunne ikke bekrefte kjøp
Det er for tiden stor pågang. Trykk på knappen under for å prøve å verifisere kjøpet på nytt.
 
Eriki skrev:
Norbryggs Publikumsfavoritt er første del av NM for 2014

Arrangementet starter kl 19:00, dørene åpner 18:30 og stenger kl 20:00.

^ Det må være en skrivefeil? :p

Dårlig formulering kanskje,  men det er ment som at etter Kl 2000 kommer man ikke inn. Vi tømmer lokalet Kl 2400

Carl
 
:( penger trukket fra konto - men ingen sms eller mail..
#edit - kom igjennom på 3. Forsøk - satser  på at noen av pengene kommer tilbake etterhvert :p
 
Ingen bekreftelse på påmelding for utstillere / deltagere. Logg inn på nytt og se at du er påmeldt

Carl
 
Etter fem forsøk og to forskjellige kort fikk jeg bekreftet kjøp av to stk publikumsbiletter  :sikle
 
Tilbake
Topp