NM 2014 - billettsalg og utstillere til publikums favoritt

glennrlie skrev:
For oss som ankommer som utstiller med bil, og som gjerne har lyst til å smake på andre utstilleres øl: Hvordan er det med å la standen stå til neste morgen/formiddag? Tenkte å eventuelt ta inn på et hotell for natten, og litt slitsomt å bære med seg kjøleskap/corny kegs rundt omkring...

Dessverre, hallen må tømmes på lørdag klokken 24. Den er bortleid neste dag og må være vasket og tømt søndag morgen.
 
Det er gateparkering her og der, og hvertfall betalingsparkering. Tror det bør løse seg på et vis hvis du er litt tidlig ute. Du kan sikkert låne en tralle fra Kanonhallen hvis det blir et par hundre meter til bilen. :)
 
Betaling eller ikke spiller ingen rolle for min del. Så lenge det er kort nok avstand til Kanonhallen for bæring av et par corny kegs og et lite kjøleskap er jeg home safe :)

Har bodd i Oslo i 10 år, og veit at plass til parkering vinterstid ikke nødvendigvis er noen selvfølge (gjerne 14 runder rundt kvartalet før en finner en umulig plass).
 
glennrlie skrev:
Betaling eller ikke spiller ingen rolle for min del. Så lenge det er kort nok avstand til Kanonhallen for bæring av et par corny kegs og et lite kjøleskap er jeg home safe :)

Har bodd i Oslo i 10 år, og veit at plass til parkering vinterstid ikke nødvendigvis er noen selvfølge (gjerne 14 runder rundt kvartalet før en finner en umulig plass).

Det er noen parkeringsplasser rett utenfor, som tilhører peppes pizza/kanon hallen. Og så er det kommunal gateparkering bittelitt lenger unna. og så er det et parkeringshus litt lenger unna enn dette igjen. ca 100m til p-huset.

Vi har to år på rad bare sjauet alt inn i bilen og dratt på byen etter endt konkurranse. Litt greit å være tidlig ute hvis du vil parkere nærme.
 
Hiver inn et n00b-spørsmål her så bær over med meg.. er dette årets NM eller er det ett av flere arrangementer? Betyr PF at det er publikum som avgjør hvem som har brygget det beste ølet?
 
Jeg ser at det fremdeles er billetter igjen og det er jo litt uvant. Er det behov for litt markedsføring?
 
Herved reklamert litt på fjesboka. :)

Mitt bidrag ble for øvrig nettopp kegget, er meget fornøyd med den velhumlede drikken, håper flere er det. Ble nesten to cornykegs.  :skitbra: :biersmile:
 
Hvor mange billetter legges ut for utstillere og publikum?
Når er det planlagt at programmet for PF skal være klart og legges ut?
8)
 
Jeg får dessverre ikke anledning til å reise bort til PF som planlagt, men hvordan melde man seg av som utstiller?

EDIT
 
Ser at jeg muligens har blingset på reglene her.
Vi er 4 stk som brygger sammen, og jeg har forsøkt å melde på 3 brygg, og siden jeg ikke var brygger på det ene satte jeg opp to navn i brygger feltet og to i medbrygger.
Når jeg nå har fått biletten ser jeg at jeg kun kan ha med 1 medbrygger :attevar:

Da får det heller bli en skikkelig fest for oss selv, hvis ingen har en god løsning på dette  :help:
 
Tilbake
Topp