Lars G Berg skrev:Jeg fikk mail i går kveld med linker til å laste ned pdf bilett, og en link til å ha på mobilen i eventbrite appen.
Motstridende meldinger her...
Kun jeg av oss fire som er medlem i Norbrygg så da blir det vanskelig å få meldt inn en av de andre som bryggere :-(
cral skrev:utstiller med en medbrygger kommer gratis inn, det ligger navneliste i døren. En billett å skrive ut, kommer ikke. Det er derfor viktig at brygger og medbrygger kommer når de skal, og ikke etter at vi har begynt å slippe inn publikum.
DavidJ skrev:cral skrev:utstiller med en medbrygger kommer gratis inn, det ligger navneliste i døren. En billett å skrive ut, kommer ikke. Det er derfor viktig at brygger og medbrygger kommer når de skal, og ikke etter at vi har begynt å slippe inn publikum.
Hvis jeg forstår deg rett er det altså riktig at jeg har mottatt kun 1 billett, i mitt navn med teksten "1 brygger", uten at oppført medbrygger nevnes, men at han likevel ikke trenger å tilbringe kvelden ute og fryse så lenge han er med meg når vi kommer med fatene?
cral skrev:Glenn: Nå tror jeg du må utdype? Hva legger du i billett?
..
I Den mailen er det link til billetten for 2013, IKKE for 2014.
DavidJ skrev:Oj, se det ja, mailen fra eventbrite hadde fjorårets arrangementsdato, bare jeg som har blitt forvirra da
Arrangementet starter kl 19:00, dørene åpner 18:30, alle som skal inn må være på plass før 20:00.
Lars G Berg skrev:Kun jeg av oss fire som er medlem i Norbrygg så da blir det vanskelig å få meldt inn en av de andre som bryggere :-(
cral skrev:Lars G Berg skrev:Kun jeg av oss fire som er medlem i Norbrygg så da blir det vanskelig å få meldt inn en av de andre som bryggere :-(
Man må ikke være medlem av norbrygg for å være utstiller, man må ha bruker på forumet.
cral skrev:Lars G Berg skrev:Kun jeg av oss fire som er medlem i Norbrygg så da blir det vanskelig å få meldt inn en av de andre som bryggere :-(
Man må ikke være medlem av norbrygg for å være utstiller, man må ha bruker på forumet.