NM 2014 - billettsalg og utstillere til publikums favoritt

Lars G: Dere har tre brygg, og er 4 personer?

Kan ikke person 3 melde seg på med person 4 som medbrygger på et av bryggene da? Så kan du og person 2 stå som brygger og medbrygger på de to første?
 
utstiller med en medbrygger kommer gratis inn, det ligger navneliste i døren. En billett å skrive ut, kommer ikke. Det er derfor viktig at brygger og medbrygger kommer når de skal, og ikke etter at vi har begynt å slippe inn publikum.

Det er forsatt noen ledige biletter til publikum.

Carl
 
Jeg fikk mail i går kveld med linker til å laste ned pdf bilett, og en link til å ha på mobilen i eventbrite appen.
Motstridende meldinger her...

Kun jeg av oss fire som er medlem i Norbrygg så da blir det vanskelig å få meldt inn en av de andre som bryggere :-(
 
Lars G Berg skrev:
Jeg fikk mail i går kveld med linker til å laste ned pdf bilett, og en link til å ha på mobilen i eventbrite appen.
Motstridende meldinger her...

Kun jeg av oss fire som er medlem i Norbrygg så da blir det vanskelig å få meldt inn en av de andre som bryggere :-(

Hmm.. Jeg er påmeldt som utstiller, men har ikke fått noen billett...
 
cral skrev:
utstiller med en medbrygger kommer gratis inn, det ligger navneliste i døren. En billett å skrive ut, kommer ikke. Det er derfor viktig at brygger og medbrygger kommer når de skal, og ikke etter at vi har begynt å slippe inn publikum.

Hvis jeg forstår deg rett er det altså riktig at jeg har mottatt kun 1 billett, i mitt navn med teksten "1 brygger", uten at oppført medbrygger nevnes, men at han likevel ikke trenger å tilbringe kvelden ute og fryse så lenge han er med meg når vi kommer med fatene?
 
Glenn: Nå tror jeg du må utdype? Hva legger du i billett?

De som har fått billetter fra Eventbrite anmodes om å lese den e-posten litt nøyere. Vi bruker ikke Eventbrite for årets arrangement.

I går kveld ble det sent ut mail fra eventbrite til alle som deltok i 2013 da nm komiteen har blitt tipset om at det ikke var alle som hadde fått med seg at NM i år var tidligere.

I Den mailen er det link til billetten for 2013, IKKE for 2014. Derfor stemmer forsatt gammel informasjon om at det ikke er sent ut bekreftelse / billetter for utstillere for 2014.

Jeg skal være enig i at det er misvisende at det står informasjon om 2013 arrangementet i 2014 mailen.
 
DavidJ skrev:
cral skrev:
utstiller med en medbrygger kommer gratis inn, det ligger navneliste i døren. En billett å skrive ut, kommer ikke. Det er derfor viktig at brygger og medbrygger kommer når de skal, og ikke etter at vi har begynt å slippe inn publikum.

Hvis jeg forstår deg rett er det altså riktig at jeg har mottatt kun 1 billett, i mitt navn med teksten "1 brygger", uten at oppført medbrygger nevnes, men at han likevel ikke trenger å tilbringe kvelden ute og fryse så lenge han er med meg når vi kommer med fatene?

Har du meldt deg på via linken tidligere i tråden og medbryggeren navn er oppført der, så kommer dere begge inn ja.
 
Oj, se det ja, mailen fra eventbrite hadde fjorårets arrangementsdato, bare jeg som har blitt forvirra da :)

Da utgår spørsmålet mitt, men takk for svar fordet Cral :)
 
cral skrev:
Glenn: Nå tror jeg du må utdype? Hva legger du i billett?
..
I Den mailen er det link til billetten for 2013, IKKE for 2014.

Der har vi vel kjernen til misforståelsen jeg prøvde å få ryddet opp i :)
Ergo er det ingen billett for utstillere på årets PF, jeg har ikke fått noen, ei heller har andre det.  :skitbra:
 
DavidJ skrev:
Oj, se det ja, mailen fra eventbrite hadde fjorårets arrangementsdato, bare jeg som har blitt forvirra da :)

Du er ikke aleine om å bli forvirret, når du leser publikumsfavoritt 2014 to ganger så blir du nok lurt av hjernen til å tro at det står 2014 på den tredje linjen også  :jaha:
Jeg ble i hvert fall lurt  :yes:
 
Når åpner dørene for utstillere? Ser det står følgende på informasjonen på billettsalget:

Arrangementet starter kl 19:00, dørene åpner 18:30, alle som skal inn må være på plass før 20:00.

18:30, er det å forstå at den tiden gjelder for publikum? Må vel være mulighet for utstillere å komme seg inn før det regner jeg med? :)
 
Ja. VI skal ha et møte på mandag i nm komiteen, da legger vi opp hele "slagplanen" for dagen.

Carl
 
Lars G Berg skrev:
Kun jeg av oss fire som er medlem i Norbrygg så da blir det vanskelig å få meldt inn en av de andre som bryggere :-(

Man må ikke være medlem av norbrygg for å være utstiller, man må ha bruker på forumet.
 
cral skrev:
Lars G Berg skrev:
Kun jeg av oss fire som er medlem i Norbrygg så da blir det vanskelig å få meldt inn en av de andre som bryggere :-(

Man må ikke være medlem av norbrygg for å være utstiller, man må ha bruker på forumet.

Er dette også nytt av året?, Før måtte man være betalende medlem, men nå holder det at man er registrert bruker?
Gjelder dette for innsendinger til flaskekonken også?
 
Det har aldri vært nødvendig å være medlem for å delta i NM, hverken publikums favoritt eller flaskekonkurransen. Det har vært ei deltageravgift i flaskekonkurransen for de som ikke er medlemmer.

Ringnes sin porterkonkurranse er åpen kun for medlemmer i Norbrygg og ansatte i Ringnes, vel å merke.
 
cral skrev:
Lars G Berg skrev:
Kun jeg av oss fire som er medlem i Norbrygg så da blir det vanskelig å få meldt inn en av de andre som bryggere :-(

Man må ikke være medlem av norbrygg for å være utstiller, man må ha bruker på forumet.

Flott da håper jeg det er plass til flere utstiller innen en av dem får meldt seg inn og på. Takk for at dere hjelper en fortvilet gjeng som gleder seg  :skitbra:
 
Tilbake
Topp