glennrlie skrev:cral skrev:Ja. VI skal ha et møte på mandag i nm komiteen, da legger vi opp hele "slagplanen" for dagen.
Carl
Har dere fått lagt slagplanen, og kommer det noe info om denne?
+1 - ikke noe info på FB heller
glennrlie skrev:cral skrev:Ja. VI skal ha et møte på mandag i nm komiteen, da legger vi opp hele "slagplanen" for dagen.
Carl
Har dere fått lagt slagplanen, og kommer det noe info om denne?
Øyvind_Risan skrev:Hvordan blir det med grillfest på Bryggselv nå som PF går på vinteren?
Fjorårets samling var jo en fest av god mat, drikke og impuls-shopping. En perfekt oppladning til PF-festen!
Grilling i snøstorm er muligens litt mer utfordrende enn i påskesol.
Jeg stiller selvfølgelig i kjeledress og vindvotter hvis det fristes med like god mat som i fjor.
Ø
Roger skrev:Øyvind_Risan skrev:Hvordan blir det med grillfest på Bryggselv nå som PF går på vinteren?
Fjorårets samling var jo en fest av god mat, drikke og impuls-shopping. En perfekt oppladning til PF-festen!
Grilling i snøstorm er muligens litt mer utfordrende enn i påskesol.
Jeg stiller selvfølgelig i kjeledress og vindvotter hvis det fristes med like god mat som i fjor.
Ø
Dette er noe som ikke skjedde i regi av Norbrygg, men som Bryggselv satte i stand.
tfheen skrev:Det ser ut til å være en feil ja. Jeg tror jeg har rettet den nå, kan du sjekke om det virker bedre for deg?