NM 2014 - billettsalg og utstillere til publikums favoritt

Spør fordi jeg har en kamerat som skal være med, lurer på om jeg må bestille for ham hvis han ikke får ut fingern og gjør det selv i løpet av kort tid :)
 
Kjøper han i løpet av uka tror jeg det er billetter igjen, men vi la ut litt info hos nor ale i dag.
 
Hvordan blir det med grillfest på Bryggselv nå som PF går på vinteren?

Fjorårets samling var jo en fest av god mat, drikke og impuls-shopping. En perfekt oppladning til PF-festen!

Grilling i snøstorm er muligens litt mer utfordrende enn i påskesol.
Jeg stiller selvfølgelig i kjeledress og vindvotter hvis det fristes med like god mat som i fjor.

Ø
 
Trenger litt hjelp her,

jeg meldt meg på med navn og medbrygger til PF ikke lenge etter at dette ble åpnet. Fikk beskjed om at navn på medbrakt brygg kunne legges inn et par dager før NM. Når jeg prøver og logge meg inn vía samme link som sist får jeg beskjed om at det nå er stengt. Jeg har ikke fått noen bekreftelse hverken på mail eller noe annet, kun at jeg er påmeldt da dette ble gjort.

Hvor går jeg inn for og legge til navn på øl??

Colin
 
Det ser ut til å være en feil ja.  Jeg tror jeg har rettet den nå, kan du sjekke om det virker bedre for deg?
 
Øyvind_Risan skrev:
Hvordan blir det med grillfest på Bryggselv nå som PF går på vinteren?

Fjorårets samling var jo en fest av god mat, drikke og impuls-shopping. En perfekt oppladning til PF-festen!

Grilling i snøstorm er muligens litt mer utfordrende enn i påskesol.
Jeg stiller selvfølgelig i kjeledress og vindvotter hvis det fristes med like god mat som i fjor.

Ø

Dette er noe som ikke skjedde i regi av Norbrygg, men som Bryggselv satte i stand.
 
Roger skrev:
Øyvind_Risan skrev:
Hvordan blir det med grillfest på Bryggselv nå som PF går på vinteren?

Fjorårets samling var jo en fest av god mat, drikke og impuls-shopping. En perfekt oppladning til PF-festen!

Grilling i snøstorm er muligens litt mer utfordrende enn i påskesol.
Jeg stiller selvfølgelig i kjeledress og vindvotter hvis det fristes med like god mat som i fjor.

Ø

Dette er noe som ikke skjedde i regi av Norbrygg, men som Bryggselv satte i stand.

Jeg vet det, men for oss var det en perfekt oppladning til PF2013.

Spesielt hvis man kommer utenbys fra, og har lyst til å fråtse i Bryggselv sitt utvalg.

Jeg innser dog at dette kanskje ikke er rette tråden for dette temaet.
 
tfheen skrev:
Det ser ut til å være en feil ja.  Jeg tror jeg har rettet den nå, kan du sjekke om det virker bedre for deg?

Hei, jeg får en annen feil når jeg prøver å logge inn for å endre navn på brygg. Møtes av en side "ValueError at /accounts/login" etterfulgt av en lang logg, nederst står det "You're seeing this error because you have DEBUG = True in your Django settings file. Change that to False, and Django will display a standard 500 page."

Virker som det er autentiseringen som går feil. Jeg har skifta passord på Norbrygg siden sist jeg var innlogga der, kan det være det som ikke er fanga opp på et vis? Hverken det gamle eller nye funker der nå :)
 
Jeg skal få sett på det. I mellomtiden, send en epost til tfheen@norbrygg.no med hva du skal endre fra og til så fikser jeg.
 
Alle billettene er nå solgt, så dersom du trenger billett er eneste mulighet om noen har kjøpt for mange og selger sine.
 
Jeg har to billetter for Norbrygg-medlemmer til Publikumsfavoritten i morgen lørdag. Dessverre får jeg ikke brukt disse - ta kontakt hvis noen er interessert i å kjøpe disse.
 
Vi som nå har kjøpt billetter av andre, skal vi endre navn på billettene til vårt eget? eller la det stå siden det er registrert slik hos dere?
Øystein
 
Tilbake
Topp