PolishBrewer
Norbrygg-medlem
Are we talking about Oslo? Can I have the exact address please?
Yes. Drammensveien 43Are we talking about Oslo? Can I have the exact address please?
If you don't come by car: It's a five minutes walk from Solli plass. I usually get there by tram #12 from the central railway station.Are we talking about Oslo? Can I have the exact address please?
OG de mellom 18 og 65 som er interessert i øl på facebook. Men godt poeng, skal bruke flere kanaler.Sendes det noe informasjon om innlevering i Drammensveien, eller er det kun for de som leser forumet?
Forhåpentligvis er dommerne flinke nok til å dømme etter reglene og ikke sine egne preferanser.Hvor "fastlåst" er egentlig dommerne i typedefinisjoner skrevet av Norbrygg? Eller tar de seg litt friheter til egen tolkning basert på egen erfaring og overbevisning?
Må flaskene emballeres på noe vis hvis man leverer i Drammensveien på onsdag eller kan de leveres i «løs vekt»?
Sikkert greit om du har dem i en eske, om du har en som er passe stor for det antaller flasker du har. Ser for meg at det gjør det enklere når de skal fraktes videre opp til meg. Men innpakning ut over det skal du ikke bruke. I mitt perspektiv er det å slippe å pakke ut en kjempefordel.Må flaskene emballeres på noe vis hvis man leverer i Drammensveien på onsdag eller kan de leveres i «løs vekt»?
En liten bønn til dere som skal sende flasker: Bruk bleier og plastpose. Veldig mange har ikke fått med seg at flaskene skal i plastpose. Jeg har hatt ett tilfelle der en brygger har hatt kjempeflaks: To flasker var lekke, men det var såpass lite at det gikk bra, til tross for at flasker mangla. (Ikke spesielt trivelig å håndtere, likevel.)
Ja, men de kommer med det på døra. Favorittleverandører, de der.Så det er noen som leverer øl i plastpose uten flaske og bleie?
Shittttt - jeg så ikke feilen. (Facepalm!!!!)Så det er noen som leverer øl i plastpose uten flaske og bleie?
Ja, det stemmer.Har jeg forstått det riktig at en imperial stout tilsatt chilli og vanilje skal meldes på i klasse 13B?
Chineese pints
Det kom noe i veien for meg, slik at jeg ikke kan levere i morgen som planlagt.Onsdag 6.mars kl 17-18